2 GB hukommelseskort til Nokia 6660
Fra : Martin Larsen

Dato : 09-07-07 12:30

Hej gruppe

Til min GPS på Nokia 6600 skal jeg bruge et 2 GB MMC kort. Jeg har netop
købt et fra MicroMemory som desværre ikke virker til den, så det må jeg
returnere og købe et nyt.

For ikke at prøve alle mulige mærker vil jeg høre om der er nogen som
har (haft) et 2 GB kort kørende i deres Nokia 6600 (eller tilsvarende
fra samme årgang)? Jeg ved ud fra en søgning at det kan lade sig gøre,
desværre fremgår det bare ikke hvilke mærker folk har brugt.

Takker og bukker

Martin

Fra : Anders

Dato : 09-07-07 13:01

Nu har du sørget for at din mobil er opdateret, for det har nemlig betydning
for, hvormeget hukommelse du smider i den...

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-07-07 13:10

Anders wrote:

> Nu har du sørget for at din mobil er opdateret, for det har nemlig betydning
> for, hvormeget hukommelse du smider i den...

Næh, mener du firmware? Det var jeg i så fald ikke klar over at man
kunne med den.

Hilsen
Martin

Fra : Anders

Dato : 09-07-07 13:18

Jeps !.
Hvor du så lige får det gjort ved jeg ikke, men en unlocker kan være en
mulighed.

Det er med stor sansynlighed det der er galt siden mobilen ikke vil
acceptere kortet, for typen er den rigtige..

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-07-07 13:27

Anders wrote:

> Det er med stor sansynlighed det der er galt siden mobilen ikke vil
> acceptere kortet, for typen er den rigtige..

Det har vist også noget med kortets spænding at gøre, altså hvor mange
volt det forventer.

Fra : Joel

Dato : 09-07-07 18:42

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er med stor sansynlighed det der er galt siden mobilen ikke vil
> acceptere kortet, for typen er den rigtige..

Via Nokias hjemmeside kan du opdatere din telefon. Det har jeg netop gjort
med min 5500, så nu kan den også ta' et 2 GB kort

Mvh. JL