reservedele til SE k800i?
Fra : sjp

Dato : 08-07-07 19:41

Jeg har en SE K800i som har fået ridset glasset temmelig voldsomt. Kan man
skifte glasset, eller skal hele displayet udskiftes?
Kan der overhovedet købes reserve dele til den telefon. Hvis ja er det så
noget man selv man selv kan skifte?
Jeg har ikke kunnet finde noget på nettet.

--
Mvh. Stig

Fra : Anders

Dato : 08-07-07 20:13

Der skal vel bare et nyt cover på....
Mytrendyphone.dk har covers til 329,-

Fra : Jean

Dato : 08-07-07 20:23

Anders skrev:
> Der skal vel bare et nyt cover på....

Så vidt jeg ved, så skifter man ikke bare lige cover på en k800i.

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 08-07-07 20:25

Der spørges ikke om, hvordan man skifter cover, men hvor det kan fåes ....

Fra : Jean

Dato : 08-07-07 20:41

Anders famlede sig frem til:
> Der spørges ikke om, hvordan man skifter cover, men hvor det kan fåes ....

Hvad lægger du så i "Hvis ja er det så
noget man selv man selv kan skifte?" ??

/ Jean.

Fra : sjp

Dato : 08-07-07 20:20

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i meddelelsen
> Der skal vel bare et nyt cover på....
> Mytrendyphone.dk har covers til 329,-

Men sidder glasset på coveret eller displayet ?

Mvh. Stig

Fra : Anders

Dato : 08-07-07 20:29

Begge steder, men du kan med stor sansynlighed nøjes med at skifte coveret,
da det kun er ridset.

Havde det været revnet, så var displayet med stor sansynlighed røget sig en
tur, og så kommer det til at koste...

Fra : Anders

Dato : 08-07-07 20:40

Her er en guide til, hvordan man skifter coveret..

http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k800disassembly.htm

Guiden er på engelsk !

Fra : sjp

Dato : 08-07-07 20:54

> Her er en guide til, hvordan man skifter coveret..
>
> http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/k800disassembly.htm
>
> Guiden er på engelsk !

Tak for linket
Det tror jeg godt jeg tør give mig i kast med.
Når jeg umiddelbart ser på billederne ser det ud som om at glasset sidder på
displayet og ikke på coveret.
Men det kan være billderne der snyder mig.
Men jeg forstår ikke helt hvad du mener med at glasset sidder begge steder?
Tak for hjælpen

Mvh. Stig

Fra : Thomas Andersen

Dato : 08-07-07 21:18

http://www.cellshoppen.dk/shop/sony-ericsson-k800i-cover-1705p.html

Fra : Anders

Dato : 09-07-07 07:12

Velbekomme !

Det jeg mener med glasset begge steder er, at der sidder også glas på LCD
displayet, hvor det der sidder i coveret, med stor sansynlighed er at
plastik.