Spil og programmer til en SE k810i
Fra : Ditte

Dato : 07-07-07 12:54

Hej

Jeg har lige købt en k810i, lækker mobil.

Jeg vil gerne have fat i nogle spil og programmer til den.
Når jeg sørger på google og skriver spil k810i, finder jeg kun
muligheder til en w810i, kan spil og programmer bruges på begge mobiler?

Det må da gerne være gratis, men helst ikke 50 kr. for et spil.

Er I faldet over nogle gode sider?

Hilsen Ditte

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-07-07 14:29

Ditte <nope@nejnej.nej> skrev :

>Jeg vil gerne have fat i nogle spil og programmer til den.
>Når jeg sørger på google og skriver spil k810i, finder jeg kun
>muligheder til en w810i, kan spil og programmer bruges på begge mobiler?

Tror jeg ikke (som aldrig er et godt svar).

Jeg ville prøve med K800i, som er næsten identisk med K810i.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bertel Lund Hansen