3Gabbonement 1 uke?
Fra : Hans Petter Nenseth

Dato : 05-07-07 22:16

Hei, jeg kommer på besøk en ukes tid til Danmark fra Norge, og lurer
på hva som er mulig å få tak i av kontantkort med 3G. Finnes det i det
hele tatt? Er det noen måte å skaffe seg 3Gtilgang på for så kort tid
som en uke? Jeg vil ikke bruke min norske leverandør til dette, det
koster nok masse.
--
Man trenger ikke være religiøs for å ha behov for psykolog
men det hjelper

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 16:11

"Hans Petter Nenseth" <hp@scheen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele tatt? Er det noen måte å skaffe seg 3Gtilgang på for så kort tid
> som en uke? Jeg vil ikke bruke min norske leverandør til dette, det

Hvis du køber et alm. taletidskort fra ex. TDC, ja så får du 3G med i købet.
Sådan læser jeg i hvert fald TDC hjemmeside.
http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/faq.php?id=10839

Mvh

Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 12-07-07 01:45

> [...]
> hele tatt? Er det noen måte å skaffe seg 3Gtilgang på for så kort tid
> som en uke? Jeg vil ikke bruke min norske leverandør til dette, det

Som kunde hos 3 danmark kan man ringe til samme pris fra Sverige til Danmark
som man kan i danmark (til danmark)! - Det gælder dog ikke for danske 3
kunder i Norge, men måske har nogen norske udbydere lignende tilbud, det kan
ihvertfald lige betale sig at se hvad din udbyder faktisk forlanger inden du
investerer i et dansk simkort!

"3" har vist dækning i knapt 80% af danmark: www.3.dk
Telmore (og TDC) har noget mindre 3G dækning, kun de større byer.

Hvis det kun er for en uge skal det jo nærmest være noget tatletids-kort
agtigt noget, men vil du bruge det til internetadgang eller hvorfor SKAL det
være 3G?

3 tager 3,75 dkr/MB data, men jeg tror der er 6 mdrs bindingsperiode?
Telmore tager 8 kr/MB data, der er vistnok ingen bindingsperiode, og hvis
der er gør det ikke alverden, for abonomentet er gratis, dog med et
minimumsforbrug (50 kr/kvartal) så det vil mindst koste 7,5 dkr/md. indtil
det evt. udløber hvis du bruger mindre end de 50kr/kvartal!

Så har du bare det problem at du kan ikke oprette et abonnement ved hverken
3 eller Telmore som nordmand bosat i Norge! - Så det kræver du kender en i
Danmark som kan hjælpe dig med at få sim-kortet i hans navn.

Brian