Kan ikke sende SMS (Tele 2)
Fra : John

Dato : 05-07-07 20:01

Hej

Mit nummer er i dag blevet porteret til Tele 2G. Så langt så godt.

Jeg kan fint modtage SMS'er, fint modtage opkald og foretage opkald, men
jeg kan ikke sende SMS'er.
Jeg har tjekket, at SMS-Central nummeret er Tele2's.

Nogen idéer til hvad der kan være galt/hvad jeg ellers bør tjekke?

Mvh

John

Fra : Jean

Dato : 05-07-07 20:54

John skrev:
> Jeg har tjekket, at SMS-Central nummeret er Tele2's.

Hvad har du skrevet som "SMS-centralnummer"?

Mvh Jean.

Fra : John

Dato : 05-07-07 21:13

Jean skrev:

> Hvad har du skrevet som "SMS-centralnummer"?

+4525799999

Mvh

John

Fra : John

Dato : 06-07-07 12:55

John skrev:
> Hej
>
> Mit nummer er i dag blevet porteret til Tele 2G. Så langt så godt.
>
> Jeg kan fint modtage SMS'er, fint modtage opkald og foretage opkald, men
> jeg kan ikke sende SMS'er.

Problemet har åbenbart løst sig selv i løbet af natten :)

Mvh

John