Windows mobile 6?
Fra : Brian Søgaard

Dato : 05-07-07 12:43

Er det værd at gå efter telefoner med mobile 6 fremfor 5?
Har en Qtek S200 idag og overvejer at skifte den ud.
Hvor store forbedringer er der på Mobile 6 udgaven i forhold til 5'eren?
Nogen erfaringer?

Har kig på HTC S710 eller HTC Tytn.

Mvh Brian
....fat people are harder to kidnap

Fra : Brian Søgaard

Dato : 09-07-07 19:55

Brian Søgaard skrev:
> [...]
> Har en Qtek S200 idag og overvejer at skifte den ud.
> Hvor store forbedringer er der på Mobile 6 udgaven i forhold til 5'eren?

Er der slet ikke nogen der har en menning om mobile 6 eller 5?

Brian

Fra : Paw

Dato : 10-07-07 10:31

On 9 Jul., 20:54, Brian Søgaard <vir...@ikke.dk> wrote:

> Er der slet ikke nogen der har en menning om mobile 6 eller 5?
>
> Brian

Efter hvad jeg har læst mig til er WM6 værd at vente på.

Fra : Brian Søgaard

Dato : 10-07-07 20:38

Paw skrev:
> Efter hvad jeg har læst mig til er WM6 værd at vente på.

Fordi?

Brian