gratis SMS via nettet ?
Fra : Kanten

Dato : 04-07-07 23:24

Jeg kunne godt bruge et tip om hvor man kan sende SMS'er via nettet.

Der er tyndet godt ud i den service .Stort set alle kræver Telia.
Er der undtagelser ?

Jeg ringer fra Sonofon.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 04-07-07 23:45

Kanten skrev:
> Jeg kunne godt bruge et tip om hvor man kan sende SMS'er via nettet.
>
> Der er tyndet godt ud i den service .Stort set alle kræver Telia.
> Er der undtagelser ?
>
> Jeg ringer fra Sonofon.
M1 - TDCs net.

Fra : Kanten

Dato : 05-07-07 01:06

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i meddelelsen

> M1 - TDCs net.

Er du sikker ? jeg syntes ikke jeg kan finde den service hos TDC-

Kan du evt give et link ?

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-07-07 01:17

"Kanten" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> "KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i meddelelsen

> Er du sikker ? jeg syntes ikke jeg kan finde den service hos TDC-
>
> Kan du evt give et link ?

Var det ikke M1 han talte om (og som bruger TDC´s net hvilket i den
forbindelse er irrelevant) ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Kanten

Dato : 05-07-07 13:20

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

> M1 - TDCs net.

Det virker.Jeg troede at M1 og TDC var det samme. Tak for hjælpen.

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 09-07-07 22:45