Program til at sende sms via computeren, k~
Fra : Ditte

Dato : 04-07-07 19:53

Hej

Jeg kan bare ikke komme i tanke om programnavnet.

Hvad hedder det program, hvor man kan sende sms via computeren.
I programmet kan der også styres kalender og se hukommelsesstatus.

Kan bare ikke huske navnet.

Hjælp, på forhånd tak.

Hilsen Ditte

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-07-07 21:09

"Ditte" <nope@nejnej.nej> wrote in message
> [...]
>
> Hvad hedder det program, hvor man kan sende sms via computeren.
> I programmet kan der også styres kalender og se hukommelsesstatus.

Hvis det er til Sony Ericsson er det måske "MyPhoneExplorer" du tænker på
(http://www.fjsoft.at/en/)

Mvh.

Martin

Fra : TGJ

Dato : 04-07-07 22:52

"Martin Larsen" <notknown@antispam.nu> skrev i en meddelelse
> (http://www.fjsoft.at/en/)

Hvad hvis det er til nokia?
Thomas

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-07-07 11:57

TGJ wrote:
> Hvad hvis det er til nokia?

Kan Nokia's PC Suite ikke klare det?

Ellers har MS lavet en SMS sender til Windows, kan bare ikke lige huske
hvor på microsoft.com den gemmer sig.

- Chano Andersen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-07-07 12:40

Chano Andersen skrev:

> Ellers har MS lavet en SMS sender til Windows, kan bare ikke lige
> huske hvor på microsoft.com den gemmer sig.

UnoTel tilbyder på deres hjemmeside en til Vista - ved dog ikke om man skal
være kunde for at kunne "se" den.
Hans

Fra : Rander

Dato : 06-07-07 15:06

Chano Andersen skrev noget i denne stil, den 06-07-2007 12:56:
> Ellers har MS lavet en SMS sender til Windows, kan bare ikke lige huske
> hvor på microsoft.com den gemmer sig.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=06a4f997-7f69-4891-8929-37b9041924a2&DisplayLang=en

http://rander.dk
Gud er en blød mand. Han er næsten gennemsigtig. (Kate, 6 år)

Fra : Ditte

Dato : 06-07-07 17:41

Rander skrev:

> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=06a4f997-7f69-4891-8929-37b9041924a2&DisplayLang=en

Hej

Jeg har kontaktet Microsoft, for at høre om den kommer til at kunne køre
under Vista.
Ham jeg talte med, ville sende mit request videre i systemet. Så må vi
håbe de laver den.
De fik min mail, så når og hvis de melder tilbage, så skriver jeg om det
her.

Hilsen Ditte

Fra : Ditte

Dato : 05-07-07 06:16

Ditte skrev:
> [...]
>
> Hvad hedder det program, hvor man kan sende sms via computeren.
> I programmet kan der også styres kalender og se hukommelsesstatus.

Hej

Har hente MyPhoneExplorer, det var præcis den jeg manglede.
Beklager at jeg glemte at skrive at det er en Sony Ericsson det drejede
sig om.

Tak for hjælpen.

Hilsen Ditte