Max størrelse Menory Stick/M2-hukommelse
Fra : Janus

Dato : 02-07-07 18:43

Heysan

Nogen der ved hvor stort en "Memory Stick Micro M2" som SE K810i kan
hitte ud af at gøre brug af? Ingen grund til at hælde 4GB i, hvis den
kune kan adressere det halve.

Det fremgår ikke af SEs specifikationer:
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip3&zone=pp&pid=10804

Under punktet "hukommelseskort" står der noget om "op til 1GB", men det
lyder mere om, at det var den største størrelse på markedet da teksten
blev skrevet.

Janus

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-07-07 21:14

Janus wrote:
> [...]
>

> Under punktet "hukommelseskort" står der noget om "op til 1GB", men det
> lyder mere om, at det var den største størrelse på markedet da teksten

Har smækket et 2 gb i K800i.. Ved ikke om det er max dog men det virker
fint.

Skriv til SE.

Fra : Janus

Dato : 04-07-07 22:04

Mikael Schøler skrev:

> Skriv til SE.

Genialt forslag! Tak

SE hra svaret: "Sony Ericsson K810i har stöd för alla memory stick micro
kort på marknaden (upp till 32 gb)"

Det tager jeg som tegn på at jeg trygt kan købe et 4 GB kort til den

-j

Fra : John

Dato : 02-07-07 22:08

Janus skrev:
> Heysan
>
> Nogen der ved hvor stort en "Memory Stick Micro M2" som SE K810i kan
> hitte ud af at gøre brug af? Ingen grund til at hælde 4GB i, hvis den
> kune kan adressere det halve.

Den burde kunne klare op til 8 GB (når det engang kommer).

Mvh

John