Hvor stort max. flash-kort på Nokia 6280 ?~
Fra : Peter

Dato : 01-07-07 19:17

Hej.

Hvor stort et flash-kort kan en Nokia6280 køre med ??
- og er der nogle af fabrikaterne eks. inde fra edbpriser, den ikke vil
samarbejde med ??

--
Peter

Fra : Jubii

Dato : 02-07-07 00:31

"Peter" <pd@tta.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor stort et flash-kort kan en Nokia6280 køre med ??
> - og er der nogle af fabrikaterne eks. inde fra edbpriser, den ikke vil

Der står dette i maualen.:
"Brug kun kompatible miniSD-kort til denne enhed. Andre hukommelseskort som
f.eks. Reduced Size MultiMediaCards-kort passer ikke i

hukommelseskortholderen og er ikke kompatible med denne enhed. Hvis der

bruges et ikke-kompatibelt hukommelseskort, kan det beskadige såvel

hukommelseskortet som enheden, og data, der gemmes på det ikke-kompatible

kort, kan blive ødelagt.

Brug kun miniSD-kort, der er godkendt af Nokia, sammen med denne enhed."

"Du kan bruge et hukommelseskort til at udvide hukommelsen for Galleri."

Så jeg går ud fra at hvis man kan få et kompatibelt kort, kan det være så
stort man kan få det til.

Jeg tror dog ikke de kan fås i større kort end 2 Gb.

Men denne er helt sikkert nokia godkendt og passer til 6280

Nokia MU-23 MiniSD Memorycard 512 MB

Dette miniSD-kort indeholder 512 MB flytbar lagerplads og udvider den
tilgængelige hukommelse til data, musik og software.

Beskrivelse:
Passer til følgende Nokia modeller: 6270, 6280, E61, E70, N71, N73, N80,
N92, N93.

6280 kommer vist med 64 Mb og der skal en stor videooptagelse til før den er
fyldt?

Måske en 2 Gb mini sd med mini sd til sd adapter? Hvis man har sådan en
kortlæser i computeren.

Fra : Peter

Dato : 02-07-07 18:21

Hej.

Jeg læste et sted at 6288 max. tager 512Mb, men om det er det samme med 6280
har jeg ikke kunne finde frem til ??
Og da kortene er vildt billige, ville det jo være udemærket med et endnu
større.....

Lige til alle her i NG der måtte undre sig:
Telefonen er IKKE min.....

--
Peter

Fra : Jubii

Dato : 02-07-07 22:19

> Hej.
>
> Jeg læste et sted at 6288 max. tager 512Mb, men om det er det samme med
> 6280 har jeg ikke kunne finde frem til ??

Jeg har ikke kunne finde andet end at nokia understøtter alle kompatible
hukommeseskort af typen mini sd.
Intet om max størrelse, så jeg har købt et 2 Gb kort, så må jeg se om det
dur.
Dane-Elec Memory 2GB SD Mini
DA-SDM-2048-R
Ellers må jeg se om sælger vil tage det tilbage mod at bytte det til 512 Mb.

Fra : Jubii

Dato : 03-07-07 09:12

> [...]
> større.....
>
> Lige til alle her i NG der måtte undre sig:

Jo den er god nok 2 Gb kan isættes, men helst en nokia siger de(ha ha), de
er ikke på edb priser da de er 1 svære at få fat på 2 dyere end andre.
Jeg får en 2 Gb i aften, så må vi se.

Fra : Jubii

Dato : 03-07-07 14:45

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får en 2 Gb i aften, så må vi se.

Den er isat og der er ikke nogle problemer, købt i pc-netto. 1.9 Gb brugbar.
Noget må gå til systemet.

Fra : Peter

Dato : 03-07-07 16:37

Hej.

> Den er isat og der er ikke nogle problemer, købt i pc-netto. 1.9 Gb
> brugbar. Noget må gå til systemet.

Tusind tak for svar.....
- vi prøver.....

--