Mere end 9.6 Kbps på mobilen
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-06-07 23:32

Jeg sidder med en Nokia 6230 og skal bruge den til at gå på nettet fra
en bærbar PC. Det går sådan set fint nok, men forbindelsen er kun på
9.6 Kbps. Jeg mener absolut, at det kan gå noget stærkere, men hvordan
får jeg indstillet PCen/telefonen til dette? Jeg har adgang til high
speed data hos Telmore.

PS! Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at bruge GPRS.

--

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-07-07 08:29

Lasse Hedegaard wrote:
> [...]
> 9.6 Kbps. Jeg mener absolut, at det kan gå noget stærkere, men hvordan
> får jeg indstillet PCen/telefonen til dette? Jeg har adgang til high

Hvorfor prøver du ikke at ringe til telmore kundeservice, de burde jo vide
hvordan det sættes op så det virker. Dog er det vel stadigt forældet
langsomt at køre max 43,2Kbit og så skal opkaldsnummeret og netværket
understøtte det netop hvor du er.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-07-07 10:59

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev:

>Hvorfor prøver du ikke at ringe til telmore kundeservice, de burde jo vide
>hvordan det sættes op så det virker.

Det ved de ikke (ikke da jeg snakkede med dem i hvert fald).

>Dog er det vel stadigt forældet
>langsomt at køre max 43,2Kbit og så skal opkaldsnummeret og netværket
>understøtte det netop hvor du er.

Ja, men det er desværre umiddelbart den eneste mulighed lige nu.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!