Problem
Fra : Tau

Dato : 29-06-07 12:22

Jeg har en Samsung d900 med data kabel. Jeg har haft telefonen i 2 måneder
og har kunne komme i kontakt med min computer via USB stik.
Nu er det som om den overhoved ikke kan genkende telefonen, når jeg sætter
den til, Den giver en biblyd og lader, men jeg kan ikke overføre filer fra
telefon til computer. Hvad har jeg pillet ved?
Jeg har kørt cd igen og igen, jeg har haft slukket for systemet, men intet
hjælper?
Gode råd søges.

Poul

Fra : Hm

Dato : 29-06-07 16:39

"Tau" <bonderøv@rendmig.ass> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon til computer. Hvad har jeg pillet ved?
> Jeg har kørt cd igen og igen, jeg har haft slukket for systemet, men intet

Hej Poul
du har afstall. det hele og genstartet inden du har install. igen, samtidig
med at du ikke må have usb kabel i når du install.
Jeg har brugt 3-4 timer hver dag i de sidste 14 dage, og først nu er det
lykkedes for mig at få det op at køre, men jeg har en E730.
Hilsen
Hanne

Fra : Tau

Dato : 30-06-07 08:11

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har brugt 3-4 timer hver dag i de sidste 14 dage, og først nu er det
> lykkedes for mig at få det op at køre, men jeg har en E730.

Tak for svaret, Jeg prøver og vender tilbage med resultatet.

Vh
Poul>

Fra : Tau

Dato : 02-07-07 06:30

> [...]
>
> "Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret, Jeg prøver og vender tilbage med resultatet.

Hej Hanne. Jeg har nu prøvet hele processen forfra uden at mobilen sad i
stikket.
Det er desværre det samme problem, Når jeg starter programmet op og sætter
stikket i USB som den beder om, sker der ikke mere ud over at den lader.
Jeg vil nu kontakte forhandleren.
Tak for hjælpen.

Poul