Nokia 6230
Fra : Henning Carlsen

Dato : 28-06-07 18:33

Hejsa

Vil lige høre om nogle kan hjælpe herinde. mit problem består i at når jeg
forsøger at tænde min telefon, kommer den med beskeden indsæt SIM-kort, jeg
behøver ikke at fortælle at det er gjort op til mange gange, er telefonen
kaput eller ???
Håber i kan hjælpe, da jeg er udmærket tilfreds med den

Hilsen
Henning

Fra : Anders

Dato : 28-06-07 19:10

Den er da ikke kaput, men højest sansynlig SIM låst.
Du kan låse den op ganske gratis på nettet . bl.a. her www.tekit.dk

Fra : Anders

Dato : 28-06-07 19:16

Siden virker ikke mere !

Fra : Ozzie

Dato : 28-06-07 21:05

Henning Carlsen skrev:
> [...]
> kaput eller ???
> Håber i kan hjælpe, da jeg er udmærket tilfreds med den

Hej.
Hvis du får den meddelelse, selvom du har sat dit simkort i, kan det
evt. skyldes, at simkortholderens kontakter er snavsede eller måske
er selve simkortet snavset/fedtet.
Kontakterne skal være rene. Prøv evt. med et andet simkort, hvis
du kender een, der har det.
/ozzie