Ny telefon!
Fra : KC Christiansen

Dato : 28-06-07 17:55

Hejsa!

Skal have en ny tlf... i stedet for min N6280, men kan ikke finde ud af
hvad... Er helt tom for ideer.... og dog.. Tænkte lidt på N73 eller N6300
eller måske en Prada... Mht. N73 synes jeg der skrives så meget dårligt..
eller hvad?+

Nogle input?? Bruger bare mest sms og som eneste tlf til at ringe med....

Mvh

KC

Fra : Jesper

Dato : 29-06-07 15:23

On Thu, 28 Jun 2007 18:54:32 +0200, KC Christiansen wrote:

> [...]
> eller hvad?+
>
> Nogle input?? Bruger bare mest sms og som eneste tlf til at ringe med....

Mht. N73 er det vist bare nogle få personer herinde som skriver en hel
masse dårligt. Personligt synes jeg at det er en udmærket telefon til
prisen og det viser dens popularitet på markedet at rigtigt mange andre
også gør.

Mht. Nokia 6300 skal du være opmærksom på at den ikke kan køre 3G ligesom
din 6280 og N73 kan. Det betyder selvfølgelig måske ikke noget for dig hvis
du kun telefonerer og sender SMS.

Og LG Prada'en er vist mere lir end teknik. Hvis du vil gå den vej, så
vent lidt og "get the real thing" - en IPhone. Der er vist ingen tvivl om
at den kommer til at regere markedet for touch screens suverænt når den
dukker op. Alt andet vil blive reduceret til flove kopier.

I øvrigt kan du da stort set nøjes med en hvilken som helst telefon, hvis
opkald og SMS er dine eneste behov. Hvis du gerne vil lidt mere så lyder
Nokia 6110 spændende. Jeg har ikke prøvet den, men Mobilsiden...

http://www.mobilsiden.dk/?aId=4432

.... kan godt li' den.

- Jesper

Fra : KC Christiansen

Dato : 29-06-07 17:05

"Jesper" <jesper@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mht. Nokia 6300 skal du være opmærksom på at den ikke kan køre 3G ligesom
> din 6280 og N73 kan. Det betyder selvfølgelig måske ikke noget for dig

Hej Jesper!

Tak for input.... tror det bliver en N73
'
mvh

KC