Nokia håndfri - laver de en der hedder HUF~
Fra : Fly

Dato : 25-06-07 10:44

Hejsa!

Jeg har lige haft bilen på værksted, og bad mekanikeren om i samme omgang at
se hvilken "boks" der sidder til min håndfri installation, osm bruges til
Nokia6230+6230i

Jeg er interesseret i at skifte mine to mobiler, og holderen til telefonen
er sådan en der let kan skiftes, med et stik i bunden af holderen som går
direkte til "Nokia-boksen". Inde i holderen er det stik der rører
telefonen - altså holderen har et hunstik nedenunder og et hanstik op mod
mobilen.

Er der nogen der kender denne Nokia-boks der angiveligt skulle hedde:
"HUF-4"

Og kan den køre sammen med andre telefoner end 6230?

Jeres svar vil være en STOR hjælp!!

-Fly

Fra : JMo.

Dato : 25-06-07 13:31

Fly wrote:

> Er der nogen der kender denne Nokia-boks der angiveligt skulle hedde:
> "HUF-4"

System-boksen hedder HFU-4, og hele sættet har betegnelsen CARK-126

Den er væk fra deres side nu, men du kan finde den på Googles kopi:

http://216.239.59.104/search?q=cache:4-terPsABz0J:europe.nokia.com/A4160260

Fra : Fly

Dato : 25-06-07 13:53

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse
> Den er væk fra deres side nu, men du kan finde den på Googles kopi:
> http://216.239.59.104/search?q=cache:4-terPsABz0J:europe.nokia.com/A4160260

Tak for det. Det var lige det jeg havde brug for!

Er der nogen der ved om sættet fungerer sammen med andre = nyere telefoner
end de listede. Teksten er jo nok skrevet før der kom f.sk. i-modellerne.
Jeg bruger selv en 6230i sammen med sættet uden problemer.

Min opgave går på at finde bedst mulige telefon der stadig passer til det
håndfri efter inst. af ny holder. Skal minimum kunne det samme som 6230i.

Nogle forslag?

-Fly