w810i og programinstalation(feks Google Ma~
Fra : Stig Mogensen

Dato : 22-06-07 18:28

Hey,

Jeg prøver at installere Google maps, eller Gmail på min mobil. Jeg peger
browseren hen på www.google.dk/gmm eller www.google.com/app, og så får jeg
fejlen;

"Ugyldigt program"

Jeg har søgt som vanvittig på nettet, men får kun tips om kontrol af om jeg
har Java Verisign Class 3 public installeret, og det har jeg. En
henvendelse til min udbyder bekræftede at de heller ikke har spærret for
noget. Men hvorfor virker det så ikke?.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : stofanews

Dato : 22-06-07 19:16

"Stig Mogensen" <stig.mogensen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> har Java Verisign Class 3 public installeret, og det har jeg. En
> henvendelse til min udbyder bekræftede at de heller ikke har spærret for

Nedenstående er kopieret fra nettet - måske du kan bruge fremgangsmåden...
http://groups.google.com/group/gmail-help-mobile/browse_thread/thread/90f900c9dcaac165/09f3c93c7ac2dfbc?lnk=gst&q=Invalid+application&rnum=2#09f3c93c7ac2dfbc

Here is the solution for anyone who will experience the same problem.
Download the application itself directly from :

http://gmail.com/app/v1.0.0/en/gmail-g.jar

to your computer.
Then with USB or etc.. download it to your phone memory, or card etc...
And then turn your phone on and install the application directly from
phone.

/claus-aalborg

Fra : Stig Mogensen

Dato : 22-06-07 20:23

stofanews wrote:

Kanon tip! Mange tak.

> install the application directly from
> phone.

Men her knækker filmen så. Hvordan hulen gør man det?. Jeg kan ikke browse
ind i mappen på nogen måde

/Stig

--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Stig Mogensen

Dato : 23-06-07 13:39

Stig Mogensen wrote:

> stofanews wrote:
>
> Kanon tip! Mange tak.

> Men her knækker filmen så. Hvordan hulen gør man det?. Jeg kan ikke browse
> ind i mappen på nogen måde

Det gør man så såmnænd ved at smide .jar filen ind i MSSEMS/Media
Files/Other folderen, og blot gå ind i folderen via telefonens filbrowser.
Derved får man muligheden for at installere, og det fungerede fint.

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*