Ny mobil med plads til mange SMS'er
Fra : Brian Schelde

Dato : 22-06-07 14:51

Hej

Jeg søger efter en mobil hvor der er plads til lige så mange sms'er som der
kan være i hukommelsen. Derudover er der nogen andre krav:
Kalenderemner må ikke være begrænset af antal.
MP3 afspiller
Radio

Er det noget der kan fås?

Mvh.
Brian Schelde

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-06-07 20:21

Brian Schelde wrote:
> [...]
> kan være i hukommelsen. Derudover er der nogen andre krav:
> Kalenderemner må ikke være begrænset af antal.

bort set fra radio, så kender jeg Palm Treo 680 og Palm Treo 750.
Begge har et sms program som viser et chat view, dvs. at du let kan
se din tidligere kommunikation med en bestemt kontakt. De har også
fuldt tastatur hvilket er lækkert når man sms'er meget.

De har begge kalder, kontakter, tasks, ... og mp3 afspiller.

Radio har de ikke, men man kan få et bluetooth stereo headset fra
nokia som har indbygget radio.

Kan købes fra www.palm.com (vælg europa store) eller i danmark fra
http://sapicom.dk/?side=cat&level1=6&level2=8&cat_id=8

680 fås også i en crimson (rød) udgave fra palm, og måske
også fra sapicom.dk

Min kæreste har en copper 680, og jeg selv en 750.

JonB

Fra : Brian Schelde

Dato : 24-06-07 11:58

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De har begge kalder, kontakter, tasks, ... og mp3 afspiller.
>
> Radio har de ikke, men man kan få et bluetooth stereo headset fra
Tak for det, men det er et krav at der er radio indbygget, og så kunne det
også være rart hvis den var noget mindre, så den var til at gå rundt med i
lommen.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 24-06-07 13:32

Brian Schelde wrote:
> [...]
> også være rart hvis den var noget mindre, så den var til at gå rundt med i

Tja, jeg går da rundt med min i lommen, som regel bukse lommen.
Kæresten har haft den i en jakke lomme, så jeg ved ikke helt om
den ikke kan være i lommen? Men jo, den er da ikke den mindste,
men ting kan også blive for små, ivertfald til mig.

JonB