Sok til mobilen
Fra : Ditte

Dato : 21-06-07 20:43

Hej

Hvad hedder de der sokke lignende poser man kan putte mobilen i, for at
beskytte den.
Overvejer en til min nye mobil en SE k800i. Da jeg ved med mig selv, at
jeg ikke kommer til at putte den i et læderetui.

Hilsen Dittes

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-07 23:30

Ditte skrev:

> Hvad hedder de der sokke lignende poser man kan putte mobilen i, for
> at beskytte den.

Ved ikke hvad de hedder men har set dem hos Sonofon (i en fysisk butik)

> Overvejer en til min nye mobil en SE k800i. Da jeg ved med mig selv,
> at jeg ikke kommer til at putte den i et læderetui.

Nej, dét er da osse for ulækkert!

Du har ikke overvejet en Crystal Case hos fx. Cellshoppen?

http://kortlink.dk/3yh7

(ved ik li hvad du har for en fon)
Hans

Fra : Ditte

Dato : 22-06-07 06:52

> Nej, dét er da osse for ulækkert!
>
> Du har ikke overvejet en Crystal Case hos fx. Cellshoppen?
>
> http://kortlink.dk/3yh7
>
> (ved ik li hvad du har for en fon)

Hej

Det er en k800i jeg har.

Hilsen Ditte

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-06-07 08:55

Ditte skrev:

> Det er en k800i jeg har.

http://kortlink.dk/3yhp
Hans

Fra : Ditte

Dato : 24-06-07 09:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> http://kortlink.dk/3yhp

Mange tak for hjælpen

Den er nærmest på vej i indkøbskurven smil

Hilsen Ditte

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-06-07 19:50

Ditte skrev:

> Mange tak for hjælpen

Velbekomme

> Den er nærmest på vej i indkøbskurven smil

Venter selv på én mage til til min W810
Hans

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-06-07 12:16

> Den er nærmest på vej i indkøbskurven smil

Hmm... Den er da måske smart til at undgå ridser på telefonen, men flottere
bliver den ihvertfald ikke. Det er selvfølgelig en smagssag, men hvis jeg
havde en so flot model som en K800i ville jeg da ikke pakke den ind i en
plasticæske, der ødelægger designet.

--
Hilsen Jakob

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-06-07 12:21

Jakob Griffel skrev:

> [...]
> men hvis jeg havde en so flot model som en K800i ville jeg da ikke
> pakke den ind i en plasticæske, der ødelægger designet.

Jeg har en på min W810 som jeg synes er rigtig flot - passer perfekt.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-06-07 12:25

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg har en på min W810 som jeg synes er rigtig flot - passer perfekt.

Sorry - på min W800 - 810 er i restordre.
Hans