SE M600i og push mail
Fra : Jan Tønder

Dato : 21-06-07 14:48

Hej.

Jeg er faldet over noget jeg længe har efterspurgt - nemlig push mail til
privat brug - http://www.4smartphone.net/

Jeg har dog ikke haft held med at sætte min Sony E. M600i ordentligt op - er
der nogen der har erfaringer med push konfiguration på en M600i (Symbian 9.1
/ UIQ 3.0), som jeg kan få til at hjælpe?

Der er måske ligefrem nogen der er kunde hos http://www.4smartphone.net/,
som kan hjælpe?

Jeg savner en trin for trin vedledning i opsætning mod en Exchange 2003
server. Er der nogen der kan hjælpe, vil jeg også gerne ringe, hvis jeg må
det

Håber på kvalificeret hjælp.

Hilsen

Jan T

Fra : jesper.arning@gmail.~

Dato : 21-06-07 21:46

Jan Tønder skrev:
> [...]
> som kan hjælpe?
>
> Jeg savner en trin for trin vedledning i opsætning mod en Exchange 2003
Du skal hente roadsync fra dataviz som du får gratis til din m600i.
Der er også hjælp til opsætning på deres side

Fra : Jan Tønder

Dato : 22-06-07 10:47

Du skal hente roadsync fra dataviz som du får gratis til din m600i.
Der er også hjælp til opsætning på deres side

Det prøver jeg, tak.

Fra : jesper.arning@gmail.~

Dato : 22-06-07 16:07

> Du skal hente roadsync fra dataviz som du får gratis til din m600i.
> Der er også hjælp til opsætning på deres side

Du skal forøvrigt nok regne med at slå ssl fra i programmet da
telefonen kun har et begrænset antal ssl certifikater som de billige
exchange løsninger ofte ikke understøtter. Desuden bruger push rigtigt
meget strøm.