MSN på w810i
Fra : SpookiePower

Dato : 20-06-07 20:01

Jeg har ladet mig fortælle at man på w810i kan køre MSN. Jeg har
fundet ud af at det muligvis skulle være under "Mine venner", men
hvordan man sætter den
op er jeg lidt itvivl om. Under "server:" hvad skriver man der, for at
logge på msn ?

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 20-06-07 20:22

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det skal du ikke bruge prøv og kigge på getjar.com der kan du finde en msn
der kører over java

Fra : Claus Frigaard

Dato : 20-06-07 20:51

Hej..