Nokia: overførsel fra gammel til ny tlf.: ~
Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-06-07 19:57

Jeg vil gerne have flyttet adressekartoteket og ikke mindst mine
kalenderkalenderindtastninger fra min Nokia 7150 over på min nye Nokia
6300 - men PC Suite "ser" ikke min backup!!!

Hvordan kan jeg flytte tingene lettest derover?

Fra : Anders

Dato : 16-06-07 20:20

Har begge mobiler bluetooth (kender ikke lige begge modeller), så kunne det
være en løsning.

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:n0c8735ldb5kchmep60buf83fvdfejudu2@4ax.com...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-06-07 14:22

On Sat, 16 Jun 2007 21:19:44 +0200, "Anders"
<andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote:

>Har begge mobiler bluetooth (kender ikke lige begge modeller), så kunne det
>være en løsning.

Ups - det er 7250 (ikke 7150) - men nej, 7250 har IR mens 6300 har BT,
ellers havde jeg gjort det. Men man kan jo ikke flytte kalenderen uden
en backup.

Fra : Christen Fihl

Dato : 16-06-07 22:12

Kik engang på det danske firma: zyb.com
https://zyb.com/help/?pagemode=aboutpress
http://zyb.com

De flytter telefon kartotek, og andet.

--
Christen Fihl
http://HSPascal.Fihl.net/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-06-07 21:38

On Sat, 16 Jun 2007 20:57:17 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

>Hvordan kan jeg flytte tingene lettest derover?

Løste problmet via Outlook.....