Sony Ericsson K810i erfaringer søges
Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-07 15:10

Hej,

Jeg kigger lidt på K810i men ville lige høre et par erfaringer fra andre
brugere.

Hvordan er batteritiden?
Hvordan er kvaliteten af billederne?

Pft.

Martin

PS. har idag en SE K750i som jeg har været glad for.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 16-06-07 16:00

> Hvordan er kvaliteten af billederne?

Meget god har dog selv en k800i men det er jo samme kamera er især glad for
funktion best pic

Fra : Soliema

Dato : 24-07-07 13:15

> Jeg kigger lidt på K810i men ville lige høre et par erfaringer fra andre
> brugere.
>
> Hvordan er batteritiden?

jeg lader på min hver 4 dag ca og det er selv om jeg spiller meget og høre
mp3 på telefonen og sms, ringer ikke så meget fra den.

> Hvordan er kvaliteten af billederne?

jeg syntes at det er nogen gode billeder, den tager og den har jo så meget
gejl at du næsten ikke kan kommet til at ryste billederne.

/Anne Mette