Forskellig tilringningstid på 2 Unotel-sim~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 02:51

Jeg har 2 foner - en W800 og en W810 - begge med et Unotel-simkort i.

Telefonerne er efter min bedste overbevisning sat ens op og er sat til den
samme profil.

Ringer man til den ene ringer den i ca. 60 sekunder hvis man ikke tager
den - den anden stopper efter ca. 30 sekunder - how come?
Hans

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 16-06-07 11:07

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote:

> [...]
>
>Ringer man til den ene ringer den i ca. 60 sekunder hvis man ikke tager
>den - den anden stopper efter ca. 30 sekunder - how come?

Er det tiden inden "viderestilling ved manglende svar" du skriver om?

Hvis ja, så bør forskellen ligge i opsætning af viderestillingen - og altså ikke
have noget med telefonens opsætning at gøre. Hvis du ikke kan finde svaret, så
vrøv at bytte SIM kortene.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 13:22

Ove Kjeldgaard skrev:

> Er det tiden inden "viderestilling ved manglende svar" du skriver om?

Nej - såen nåed fint nåed har jeg heller ikke!

> Hvis du ikke
> kan finde svaret, så vrøv at bytte SIM kortene.

Må jeg prøve hvis alt andet glipper

Tak for svaret
Hans

Fra : Johnny

Dato : 16-06-07 16:29

> [...]
>
> Ringer man til den ene ringer den i ca. 60 sekunder hvis man ikke tager
> den - den anden stopper efter ca. 30 sekunder - how come?

Dette skriver Unotel:

Du kan sagtens ændre svartiden hos UnoTel.

Det er vigtigt, at du ændrer svartiden samtidig med, at viderestillingen
bliver aktiveret. Det er også vigtigt, at du er tilmeldt telefonsvareren.

Sådan gør du:

**61* (dit mobilsvarnummer) ** (antal sekunder) # grønt rør.

Max er 30 sekunder.

Jeg har dog selv prøvet at skrive andre sek. end de anbefaler. Det kunne du
jo også.

Mvh
Johnny

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 16:43

Johnny skrev:

> Sådan gør du:
>
> **61* (dit mobilsvarnummer)

Jeg har ingen mobilsvar(nummer)!?

> ** (antal sekunder) # grønt rør.

....eller grønt rør for den sags skyld

> Max er 30 sekunder.
>

> Jeg har dog selv prøvet at skrive andre sek. end de anbefaler. Det
> kunne du jo også.

Hmnn...jeg skal nok lidt tættere på, vil jeg tro?...
Hans

Fra : Johnny

Dato : 16-06-07 20:43

> Jeg har ingen mobilsvar(nummer)!?

> ...eller grønt rør for den sags skyld

> Hmnn...jeg skal nok lidt tættere på, vil jeg tro?...
> [...]
Sorry, misforstod vist spørgsmålet.

Men jeg har oplevet det samme til mobilsvar.
Jeg annullerede alle viderestillinger på telefonen først og så afprøvede jeg
den, og det virkede.
Så gik jeg ind og lavede de vidderestillinger som jeg skulle have på
telefonen og den virkede som den skulle. Den ringede og ringede og ringede

Johnny

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-06-07 22:58

Johnny skrev:

> Så gik jeg ind og lavede de vidderestillinger som jeg skulle have på
> telefonen og den virkede som den skulle. Den ringede og ringede og
> ringede

Okay
Hans