3g filer?
Fra : ___P.Sir

Dato : 15-06-07 11:42

Videoclips optaget på min Ericsson 550i mobiltelefon kan ikke ordentlig
afspilles på computeren - de kører for hurtigt. Det er *.3gp format. Hvordan
får jeg ændret dette til noget, der kan bruges på pc?
preben

--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : John Sahl

Dato : 15-06-07 15:26

___P.Sir wrote:
> [...]
> ordentlig afspilles på computeren - de kører for hurtigt. Det er
> *.3gp format. Hvordan får jeg ændret dette til noget, der kan bruges

Quicktime kan da afspille dem?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't