Fjerne forvalgsnummer på modem??????????
Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-07-01 20:59

Hej alle

Er der en der kan hjælpe mig med at fjerne det indkodede forvalgsnummer
til
Telia (1010) i mit UCom Nordic V.90 56K modem, der ligger som standard
i Flashprommen at den altid ringer op til 1010 før et hver nummer.

På forhånd tak

Hilsen Kim

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 08-07-01 08:36

"Kim Kristensen" <kikr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Telia (1010) i mit UCom Nordic V.90 56K modem, der ligger som standard
> i Flashprommen at den altid ringer op til 1010 før et hver nummer.

Jeg kender umiddelbart ikke nogen tips og tricks til fjernelse af fast
forvalg...... Hvis du finder en løsning er jeg meget interesseret

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Hauge

Dato : 08-07-01 09:28

Hejsa

"Kim Kristensen" <kikr@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Telia (1010) i mit UCom Nordic V.90 56K modem, der ligger som standard
> i Flashprommen at den altid ringer op til 1010 før et hver nummer.

Gå ind på modem-producentens hjemmeside, og hent en firmware opdatering, så
er den klaret.

Mvh Hauge

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 08-07-01 12:31

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Gå ind på modem-producentens hjemmeside, og hent en firmware
opdatering, så
> er den klaret.

Okaj, troede ikke det kunne lade sig gøre på den måde....?

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Hauge

Dato : 08-07-01 12:43

Hejsa

"Lars H. Fischer" <newsgroup@nospam.dk> wrote in message
> Okaj, troede ikke det kunne lade sig gøre på den måde....?

Det kunne det på de modems Get2Net solgte i sin tid, så det burde også kunne
lade sig gøre med jeres modems.

Mvh Hauge

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 08-07-01 15:16

> Hejsa
> Det kunne det på de modems Get2Net solgte i sin tid, så det burde også
kunne
> lade sig gøre med jeres modems.

Okaj, det må da straks afprøves, desværre har jeg ikke modemmet mere, så
hvis der er andre der har et sådan modem og prøver, så meld lige tilbage
:))

Hilsen
Lars H. Fischer