Kryddersnaps med hasselnød???
Fra : Vittrup

Dato : 21-07-07 16:22

Har man før hørt om kryddersnaps med hasselnødder?

I så fald, hvornår skal man så bruge nødderne? Hvis de skal være grønne som
f.eks. valnødder, må det være snart...?!

Erfaringer?

Søren

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 22-07-07 02:43

On Jul 21, 5:22 pm, "Vittrup" <FJERNvitt...@audio-link.dk> wrote:

> Har man før hørt om kryddersnaps med hasselnødder?
>
> I så fald, hvornår skal man så bruge nødderne? Hvis de skal være grønne som
> f.eks. valnødder, må det være snart...?!
>
> Erfaringer?

Endnu har jeg ingen erfaringer, da jeg er førsteårsdrambrygger, men
her er en opskrift, der ser fornuftig ud (nederst på siden):
http://www.123hjemmeside.dk/KarenSalby/10124

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Vittrup

Dato : 22-07-07 07:40

<edelvang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Endnu har jeg ingen erfaringer, da jeg er førsteårsdrambrygger, men
her er en opskrift, der ser fornuftig ud (nederst på siden):

Jeg prøver nødderne til september. Tak for hjælpen
Søren