Mad ud af huset - København
Fra : Carina

Dato : 21-07-07 14:04

Hej

Jeg skal holde fødselsdag på mandag for 8 voksne og 3 børn og overvejer at
bestille maden udefra.

Noget ala det her:

http://www.cofoco.dk/lemarche_index.asp

Men findes der andre? Eller, det gør der jo nok. Men jeg kender dem bare
ikke.

Kender I nogen steder?

VH
Carina

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-07-07 08:44

[...]

Der er jo < http://www.just-eat.dk >.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Carina

Dato : 22-07-07 10:19

"Peter Knutsen"
> Der er jo < http://www.just-eat.dk >.

Tak. Jeg vil dog gerne lidt ud over 'burger-udvalget' og synes det er svært
bare at bestille mad fra et sted jeg ikke kender. Det link jeg selv postede
kender jeg og ved at det er en rimelig kvalitet. Derfor efterlyste jeg lidt
erfaringer :)

VH
Carina

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-07-07 23:52

Carina wrote:
> [...]

> kender jeg og ved at det er en rimelig kvalitet. Derfor efterlyste jeg lidt

De har også lidt mere seriøse restaurationer, men det er rigtigt nok at
det kan være et problem hvis du ikke kender den pågældende restauration,
eller kan få den anbefalet personligt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Gainsbourg

Dato : 22-07-07 18:44

> [...]
>
> http://www.cofoco.dk/lemarche_index.asp
>
> Men findes der andre? Eller, det gør der jo nok. Men jeg kender dem bare

Ja, der er masser - men jeg kender ikke nogen der, i kvalitet, kommer op på
siden af Cofoco, til bare tilnærmelsesvis den pris.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Carina

Dato : 23-07-07 10:44

"Gainsbourg" :

> Ja, der er masser - men jeg kender ikke nogen der, i kvalitet, kommer op
> på

Det vil jeg godt tro på! Jeg har kigget lidt rundt, men vælger at holde mig
til det kendte :) Vi nuppede lige en "prøvemiddag" derfra i går..Og man får
virkelig god mad til prisen.

VH
Carina

VH
Carina

Fra : Anders

Dato : 27-07-07 18:57

Umiddelbart står der ikke ret meget på deres hjemmeside, så jeg vil lige
høre:
Kan det passe man kan afhente et måltid til kr. 60 i deres deli og i såfald,
er det nødvendigt at bestille?

Fra : Kasper

Dato : 27-07-07 19:23

On Fri, 27 Jul 2007 19:56:57 +0200, "Anders" <nono@nono.dk> wrote:

> [...]
>høre:
>Kan det passe man kan afhente et måltid til kr. 60 i deres deli og i såfald,

Jeps. Bestilling ikke nødvendigt. Basismåltidet "samles" og pakkes
lynhurtigt til dig, mens du venter. Ta'r ca. 2 minutter.

Og jeg er enig med tidligere kommentar ang. kvalitet. Maden er super.

/K

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-08-07 15:27

Carina wrote:

> Kender I nogen steder?

Vi har brugt Meyers Deli nogle gange med rigtig godt resultat:

http://meyersmad.dk/meyers.asp?HM=506&PageID=40192

Ebbe