Bund til en frugt tærte med cremefraiche
Fra : Sidse

Dato : 20-07-07 20:50

Hej Med Jer

I stedet for en lagkage vil jer gerne bage en tærte/kage bund og
lave en cremefaiche med vanillie og lægge på bunden, sammen med en masse
blandet frisk frugt og bær. Det hele skal gerne laves i bradepanden der
passer
til ovnen, men jeg kan kun finde opskrift på lagkagebund hvor mængden er
angivet
til en lagkage form

Kan I hjælpe mig lidt på vej?

Hilsen
Sidse

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-07-07 21:26

In news:46a111ee$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Sidse <sidse@spamfritakgsx.dk> typed:
> [...]
> bradepanden der passer
> til ovnen, men jeg kan kun finde opskrift på lagkagebund hvor

Jeg prøvede at google på bradepandekage og fandt denne:

http://www.webopskrifter.dk/madopskrifter/2085/

Bunden bliver jo som en alm. sukkerbrødsbund, hvor man selv kan
komme fyldet på, så hvis du ser bort fra æbler, kanel osv. så vil
jeg da tro at den kan bruges. Ellers kan du jo selv google videre på
"bradepandekager" og se om der er én der er bedre. Det er jo nærmest
for målenes skyld du kan bruge denne. Du kan jo nok selv beregne den
omtrentlige bagetid.

Tror du ikke det vil kunne lade sig gøre ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 21-07-07 00:41

Sidse wrote:

> [...]
> passer
> til ovnen, men jeg kan kun finde opskrift på lagkagebund hvor mængden er

Sjus dig frem til, hvor mange cm2 en lagkagebund er, og gang så
opskrifterne op, så de passer til din bradepande. Det burde være
temmelig lige til.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang