brødrister
Fra : padre

Dato : 16-07-07 09:03

Efter nogle år med diverse billige og kortlivede brødristere (typen hvor man
lægger en skive brød ovenpå en vandret rist) vil min kone have en i
ordentlig kvalitet. Helst af typen hvor man stikker brødskiven ned i
maskinen, så den bliver ristet på begge sider samtidig. Den skal også have
sådan en holder, så man kan riste en bolle ovenpå maskinen.

Da den også gerne må være pæn at se på, sidder og kigger på dualit og
kitchenaid. Dualit har en, som også kan riste sandwiches, hvilket lyder
tillokkende, hvis det betyder at jeg kan smide vores oldgamle, oversnaskede
toastmaskine ud. Er der nogen i gruppen, der har erfaringer med de to
maskiner, eller andre i god kvalitet? Jeg er særligt interesseret i at få
noget at vide om

- effektivitet/driftsikkerhed
- holdbarhed
- brugervenlighed (også ved rengøring)
- toast/sandwichfunktion

--
padre
You could take me seriously, but statistically, you would be making a

Fra : lonekjaer@hotmail.co~

Dato : 21-07-07 06:55

Jeg kender ikke de 2 du nævner, men jeg har selv en Russel Hobbs
toaster som jeg er yderst tilfreds med.

http://www.torquato.de/pic/pkat_103882_103882.jpg

Det eneste af dine krav som den ikke opfylder er at der ikke følger en
bolleristedims med.

Fra : padre

Dato : 21-07-07 13:03

<lonekjaer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
>http://www.torquato.de/pic/pkat_103882_103882.jpg
>
>Det eneste af dine krav som den ikke opfylder er at der ikke følger en

Jeg endte med en Dualit, som jeg er meget tilfreds med, selvom prisen godt
nok var høj. Den laver gode sandwiches (man skal bare lige vænne sig tilat
skære brødet tyndere end normalt) og rister brødet rigtig godt. Jeg havde
aldrig troet, at en brødrister kunne være noget at hidse sig op over

Men på den måde er jeg sluppet af med en sandwichrister og en gammeldags
brødrister, og har i stedet én maskine, som fylder mindre end brødristeren,
og som samtidig er så pæn, at jeg lader den stå fremme.

Fra : AS

Dato : 21-07-07 13:40

padre wrote:

> [...]
> brødrister, og har i stedet én maskine, som fylder mindre end brødristeren,
> og som samtidig er så pæn, at jeg lader den stå fremme.

Har du et link?

Anette

Fra : padre

Dato : 21-07-07 14:27

Nothanks@not.com> skrev i en meddelelse

> Har du et link?

http://shop.gastromania.dk/product.asp?product=18&sub=0&page=1

Bla. her

--
padre
You could take me seriously, but statistically, you would be making a
mistake
"AS" <

Fra : padre

Dato : 21-07-07 14:34

Jeg skal lige huske at sige, at når jeg siger sandwich, så mener jeg
parisertoast. Hvis man bruger ordentligt brød, ost og skinke, smager det
faktisk dejligt

Fra : Max

Dato : 21-07-07 15:17

Hej padre

> Jeg skal lige huske at sige, at når jeg siger sandwich, så mener jeg
> parisertoast. Hvis man bruger ordentligt brød, ost og skinke, smager
> det faktisk dejligt

Ja det er et dejligt hurtigt måltid, jeg foretrækker ofte hamburgryg istedet
for skinken i mine og så lige Kraft salat majonæse tyndt på skiverne.

--
Mvh Max