Nacho med ost
Fra : Robert

Dato : 06-07-07 19:46

Hej
Jeg mangler en god ost til at lægge på mine nachos inden de sættes i oven.
Jeg har prøvet med en cedarost, men det bliver lidt for tørt.
Håber der er en der kan hjælpe mig.
mvh. Robert

Fra : T.

Dato : 07-07-07 08:22

"Robert" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg mangler en god ost til at lægge på mine nachos inden de sættes i oven.
> Jeg har prøvet med en cedarost, men det bliver lidt for tørt.

Du kan få en i glas eller dåse der er flyende lige til at hælde på, den
bruger vi altid.
Har ikke opserveret at den bliver tør.

hilsen

Fra : Bonnie

Dato : 07-07-07 11:40

"Robert" <a@a.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg mangler en god ost til at lægge på mine nachos inden de sættes i oven.
> Jeg har prøvet med en cedarost, men det bliver lidt for tørt.

Det er den orange chedderost du skal bruge, og som også bliver brugt
originalt.. Hvis den bliver tør er det fordi du giver den for meget, eller
bruger for lidt ost.

MH Bonnie

Fra : Jonas Kofod

Dato : 07-07-07 12:09

Bonnie skrev:
> "Robert" <a@a.dk> wrote in message
>
> Det er den orange chedderost du skal bruge, og som også bliver brugt
> originalt.. Hvis den bliver tør er det fordi du giver den for meget, eller
> bruger for lidt ost.

"Brugt originalt" - kunne du tænke dig at elaborere yderligere over den
lidt pudsige udmelding?
Manden har sagt at han bruger cheddar ost - så er den jo ikke længere -
cheddar ost er orange (ret beset lysebrun).
Dit svar er lige så inant som at du skal ikke bare bruge cola, men den
brune cola.

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 07-07-07 14:27

Jonas Kofod wrote:

> [...]
> - cheddar ost er orange (ret beset lysebrun).
> Dit svar er lige så inant som at du skal ikke bare bruge cola, men den

Skvadder. Bonnie anfører at hvis retten er for tør, skyldes det ikke valg af
ost, men for lang tids varme.

Kan du elaborere lidt på udtrykket "inant": Hvad betyder det, og hvilken
anstalt har du lært det på?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jonas Kofod

Dato : 07-07-07 16:27

3140 Abildgaard skrev:

> Skvadder. Bonnie anfører at hvis retten er for tør, skyldes det ikke valg af
> ost, men for lang tids varme.

Tja - der opfordres til at vælge den rigtige ost -> orange cheddar. Det
er jo en selvindlysende karakteristik der ikke bringer spørgeren videre.

> Kan du elaborere lidt på udtrykket "inant": Hvad betyder det, og hvilken
> anstalt har du lært det på?

Følge ovenstående forklaring er rådet og informationen både indholdsløst
og intetsigende -> Inant.
Jeg har ikke lært udtrykket på nogen anstalt.

Fra : Karina Hansen

Dato : 07-07-07 16:38

Jonas Kofod skrev:
> Dit svar er lige så inant som at du skal ikke bare bruge cola, men den
> brune cola.

Der findes klar cola, you know :P

/Karina

Fra : Jonas Kofod

Dato : 07-07-07 16:42

Karina Hansen skrev:

> Der findes klar cola, you know :P

Hehe, ja men jeg tror alligevel pointen fremstår klart, analogiens
mangler til trods.