store muffinsforme
Fra : mig28

Dato : 04-07-07 19:16

Hej
har søgt rundt omkring på nettet efter muffinsforme, der er
højere/større end den størrelse, der fra tid til anden er på tilbud
rundt omkring. Kan ikke finde andet end den almindelige størrelse, er
der nogen, der ved, hvor de stpre kan skaffes ?

Fra : Tina.

Dato : 04-07-07 21:02

"mig28" <mig28@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> end den størrelse, der fra tid til anden er på tilbud rundt omkring. Kan
> ikke finde andet end den almindelige størrelse, er der nogen, der ved,

Prøv Kagekompagniet: http://www.kagekompagniet.dk/

Tina

Fra : Susanne

Dato : 04-07-07 20:55

Fald over denne side forleden; aner ikke om de er større end normalt men da
de hedder "store" og også findes i "alm. størrelse" er de vel det. Ved ikke
hvor de kan købes da jeg aldrig har set dem i butikkerne.

http://www.scanpan.dk/Produkter/Bakeware/BakePro/6_stk_muffinform_store

Mvh.
Susanne