Opbevaring rysteribs
Fra : Margit

Dato : 04-07-07 19:01

Jeg har mange ribs. Hvor længe kan rysteribs holde sig?
Og kan jrg overhovedet gemme dem?

Mvh Margit

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 20:40

Margit wrote:
> Jeg har mange ribs. Hvor længe kan rysteribs holde sig?
> Og kan jrg overhovedet gemme dem?
>
> Mvh Margit

Du kan sagtens fryse dem i hvert tilfælde.
Jeg har ribs i fryseren der er et par år eller tre gamle, og de kan sagtens
bruges. (jeg bruger primært frosne bær tila t lave smoothies, og der smager
de fint)

Louise

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 20:42

UPS
Overså at du havde skrevet RYSTEribs... Hvor længe de kan holde sig, skal
jeg ikke kunne sige...

Fra : Inger Pedersen

Dato : 04-07-07 21:18

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Overså at du havde skrevet RYSTEribs... Hvor længe de kan holde sig, skal
> jeg ikke kunne sige...

I årevis.
Største risiko er, at posen går i stykker, så de triller rundt i fryseren.
DET er træls.

Hilsen Inger

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-07-07 21:20

Inger Pedersen skrev:

> I årevis.
> Største risiko er, at posen går i stykker, så de triller rundt i fryseren.
> DET er træls.

Det var derfor, jeg skrev foliebakker. Dem der med låg, hvor foliekanten
blir foldet op omkring låget.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Inger Pedersen

Dato : 04-07-07 21:46

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var derfor, jeg skrev foliebakker. Dem der med låg, hvor foliekanten
> blir foldet op omkring låget.

God ide.

Hilsen Inger

Fra : Max

Dato : 05-07-07 07:57

Hej Benedikte

> Det var derfor, jeg skrev foliebakker. Dem der med låg, hvor
> foliekanten blir foldet op omkring låget.

Ja, og put dem så i en plastpose, hvis bakken bliver trykket
i fryseren, ja så er den pludselig uden låg og så er det rart
med posen :)

--
Mvh Max

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-07-07 21:04

Margit skrev:
> Jeg har mange ribs. Hvor længe kan rysteribs holde sig?
> Og kan jrg overhovedet gemme dem?

Frys dem i foliebakker i den portionsstørrelse, du normalt bruger. Tag
dem op til vinter og spis dem til al den gode vintermad.

Venlig hilsen Dikte