Opbevaringssystem til mel og korn
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 27-06-07 08:47

Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og bøttesystemer
.. . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af ingredienser til
bagværk?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Maria de Francis

Dato : 27-06-07 09:15

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
: Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
bøttesystemer
: . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af ingredienser til
: bagværk?

Indtil det er åbent, bare originalemballage, ellers glasbeholdere med
gummipakning.
Men der er masser af plastemballage, der ikke er tupperware, hvis du
foretrækker det.

Mvh Maria

--
Vold og terror er tegn på uvidenhed
og manglende udvikling.

Fra : Max

Dato : 27-06-07 09:21

Hej

> Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
> bøttesystemer . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af

Har du aldrig været hos en isenkræmmer ?

--
Mvh Max

Fra : Mr J..

Dato : 27-06-07 10:40

> Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
> bøttesystemer . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af
> ingredienser til bagværk?

bilka forhandler nogle gode 4kantede gennemsigtige bokse, de er gode til mel
og den slags

Mvh
Morten

Fra : Inger

Dato : 27-06-07 20:07

> Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
> bøttesystemer
> . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af ingredienser til
> bagværk?

Jeg har købt mine i Superkram - firkantede plastikbeholdere, gennemsigtige
med en sort kan ved låget. De er rigtig gode, billige og kan fåes i mange
størrelser.

Inger

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 05-07-07 11:54

3140 Abildgaard wrote:
> Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
> bøttesystemer . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af
> ingredienser til bagværk?

Købte en stak i IKEA - koster en trediedel af tupperware.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Peter Westh

Dato : 05-07-07 12:15

> [...]
> Kan det passe, at tupperware stort set har monopol på dåse- og
> bøttesystemer . . . hvad bruger I til opbevaring af opbevaring af

Jeg bruger dem her:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80066723

De forskellige størrelser passer til de mængder, man normalt køber af
forskellige varer (de små rummer 200 g nødder, de store 1 kg mel osv). Er
så smalle, at de kan styres med een hånd. Eneste ulempe er at det gør skide
ondt at få dem i hovedet, når de vælter ud af overskabene =-P

/P