Carls Dark glas??
Fra : Thomas

Dato : 23-06-07 07:53

Hejsa

Er der ikke en der kan fortælle mig hvor jeg kan købe 6 stk. Carls Dark glas
str. 0.5L??
Jeg har været inde på carlsberg's side men der er den ikke!

Mvh Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-07 16:04

"Thomas" <mobilgeniet @ postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> glas
> str. 0.5L??
> Jeg har været inde på carlsberg's side men der er den ikke!

Whauw - jeg har drukket Carlsberg øllen af et Tuborg glas

Og jeg smagte ikke noget forkert - er jeg sindsyg?

Fra : Hauge

Dato : 23-06-07 16:13

Bo Warming wrote:
> - er jeg sindsyg?

Ja.

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-07 11:14

> Ja.

På usenet er det vist almindeligt at definere sindsyge som du - hvis du er
til særlige ølglas og en anden er ligeglad, så er han sindsyg

Der er jo aldrig fundet defekt væv i hjernen hos psykoseramte så lægerne er
subjektive smagsdommere - som du.

Fra : Hauge

Dato : 24-06-07 11:25

Bo Warming wrote:
> På usenet er det vist almindeligt at definere sindsyge som du - hvis
> du er til særlige ølglas og en anden er ligeglad, så er han sindsyg

Jeg er til den type ølglas der har to sider, en inderside og en yderside, og
jeg benytter den invendige side til øl..

> Der er jo aldrig fundet defekt væv i hjernen hos psykoseramte så
> lægerne er subjektive smagsdommere - som du.

Det kræver jo også at der er væv, måske derfor de ikke har fundet noget ved
dig.

/Hauge

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-07 01:21

> Og jeg smagte ikke noget forkert - er jeg sindsyg?

Næppe. Du har givet en alvorlig personlighedsforstyrrelse, men det er jo
ikke sindssyge. Desværre kan man ikke afhjælpe personlighedsforstyrrelser
med eksempelvis psykofarmaka, så du og vi andre hænger på dig, som du er.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-07 06:53

> [...]
> med eksempelvis psykofarmaka, så du og vi andre hænger på dig, som du er.

Folk der mener smagen af særlig øl kræver indkøb af særlige brede
tulipanglas er i samme grad personlighedsforstyrrede - og det er især de
snobber der tror på smagsforskelle som et blindet smagspanel ikke kan skelne

"Intet menneske ville kunne tænke og virke normal uden at være sindsyg",
mener talrige respekterede tænkere med stort salg af deres bøger på det fri
marked dvs supersund elite.

Skelnen mellem psykose, personlighedsforstyrrelse og karakterafvigelse er
propfuld af gråzoner, så din amatørdiagnostik er helt til grin dvs også
småsyg.

Fra : Maria de Francis

Dato : 25-06-07 09:32

: "Thomas" <mobilgeniet @ postkasse.net> skrev i en meddelelse
: news:467cc367$0$3955$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...
: > Hejsa
: >
:
: Whauw - jeg har drukket Carlsberg øllen af et Tuborg glas
:
: Og jeg smagte ikke noget forkert - er jeg sindsyg?

Nu handlede forespørgslen om, hvor man kan købe 6 stk Carls Dark glas str
0.5 l, og ikke om hvorvidt du er sindsyg i din færden.

Mvh Maria

--
In the end it's all good
If it's not good...It's not the end

Fra : Thomas

Dato : 25-06-07 12:22

> Nu handlede forespørgslen om, hvor man kan købe 6 stk Carls Dark glas str
> 0.5 l, og ikke om hvorvidt du er sindsyg i din færden.

> [...]

Lige netop...
Er der ikke nogen der ved det??

Mvh Thomas

Fra : Max

Dato : 25-06-07 19:06

Hej Thomas

> Er der ikke nogen der ved det??

Har du spurgt på værtshusene i nærheden ?

--
Mvh Max

Fra : Sture Madsen

Dato : 11-07-07 22:34

De kan købes hos Bent Brandt, se på www.bentbrandt.dk
Det en engros virksomhed der primært henvender sig til
restaurationsbranchen.

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-06-07 16:11

On Sat, 23 Jun 2007 17:04:03 +0200
"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> "Thomas" <mobilgeniet @ postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Whauw - jeg har drukket Carlsberg øllen af et Tuborg glas
>
> Og jeg smagte ikke noget forkert - er jeg sindsyg?

Nej nok nærmere småtosset (men det er jo ikke anderledes end så mange
andre). Nogen samler på specielle ølglas, andre på nøgleringe og så er
der dem som samler på ubrudte vaskepulveræsker. Hver sin lyst, og jeg
tvivler på at forespørgslen er grundet sådanne lyster.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-06-07 17:12

On Mon, 25 Jun 2007 13:21:47 +0200
"Thomas" <mobilgeniet @ postkasse.net> wrote:

> Lige netop...
> Er der ikke nogen der ved det??

Ring til carlsberg eller prøv i en af engros butikkerne (dagrofa,
metro osv). De har typisk den slags som de sælger til barer og
restauranter (når de ikke lige får dem smidt i nakken af carlsberg)