Re: Anonym posting i dk grupper
Fra : Tort

Dato : 07-07-01 16:06

> nogen der kender nogle services der tillader anonyme postings i
> de danske newsgrupper?

Tja, istedet for at bruge det web-sjov, kunne du jo lav dig et nym
og bruge det.

--
Tor

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-07-01 16:38

On 7 Jul 2001 15:05:46 -0000, Tort <Tort@redneck.gacracker.org> wrote:

>Tja, istedet for at bruge det web-sjov, kunne du jo lav dig et nym
>og bruge det.
Joo men det kræver jo stadig en mail2news gateway der kan poste i de
danske grupper. Hvilket jeg ikke har kunne finde.

Fra : Karsten

Dato : 07-07-01 18:24

In article <t4bekt4d3bt29au275rc30mhfspjsqi4l5@4ax.com>, "Martin Schultz"

> Joo men det kræver jo stadig en mail2news gateway der kan poste i de
> danske grupper. Hvilket jeg ikke har kunne finde.

Kig på hans header:

Newsgroups: dk.edb.sikkerhed
Administrative-Comment: Send comments to <admin@redneck.gacracker.org>
Date: Sat, 07 Jul 2001 15:05:46 +0000
From: Tort <Tort@redneck.gacracker.org>
Subject: Re: Anonym posting i dk grupper

Mon ikke han bruger nym.alias.nets m2n gateway. :)

Mit største problem er at finde en brugbar newsreader, der kan bruge
mixmaster. Forsøger pt. med slrn meeen...

--
/Karsten