japansk tekande ?
Fra : jytte jensen

Dato : 14-06-07 22:00

Jeg søger navnet på den specielle japanske tekande lavet af støbejern. Og
hvor kan den købes i Dk.??

VH
Jytte

Fra : Max

Dato : 14-06-07 22:16

Hej jytte

http://hjem.tele2adsl.dk/stine_munch/tesite/6.1_tepotten.htm#5

--
Mvh Max

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-06-07 05:18

Jytte Jensen skrev:

> Jeg søger navnet på den specielle japanske tekande lavet af
> støbejern.

Tetsubin:

· http://da.wikipedia.org/wiki/Tetsubin

> Og hvor kan den købes i Dk.??

Da jeg købte min for små to år siden, fandt jeg det største udvalg
(bemærk: jeg siger ikke at det er stort) og de laveste priser hos
Kina i Søborg:

· http://magnetic-ink.dk/21
· http://kinaisoeborg.dk/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 15-06-07 05:27

Vi havde en lignende tråd umiddelbart før jeg købte min kande (det
tog åbenbart dig, Jytte, et par år at blive helt varm på idéen *s*):

· http://groups.google.com/group/dk.kultur.mad+drikke/browse_frm/thread/6eaee271e91e9c21/cdda9278a6528df5

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : jytte jensen

Dato : 15-06-07 09:41

Man kan da heller ikke skjule noget for jer i NG (fnis)

Jeg har fået reinstalleret softwaren på min PC, og derfor mistet alle
tidligere mails. Jeg_kunne_ ikke huske hvad det nu var den hed, og dengang
havde jeg ikke råd.

VH
Jytte

PS. Jeg lover at jeg aldrig mere glemmer ordet.

Jytte