Puds i underbuksene.
Fra : Henrik

Dato : 01-08-07 09:41

Hej.

Efter jeg er skriftet til mørke underbukser, er jeg blevet opmærksom på
noget lyst puds i underbuskerne. Jeg har ikke haft sammenleje eller sæd
afgang efter jeg har taget dem på, er blevet tæstet for klamydia, og testen
var negativ.

Har aldrig før værret opmærksom på det, er det almindeligt.

Henrik

Fra : Henrik

Dato : 01-08-07 16:00

On 2007-08-01 10:40:56 +0200, "Henrik" <fjern@mig.dk> said:

> [...]
> testen var negativ.
>
> Har aldrig før værret opmærksom på det, er det almindeligt.

Hej Henrik

Det er ganske normalt, sker også for mig. Lige meget hvor renlig man er
dannes der lidt tall bag hovedet, når man så tisser, og det sidste dryp
går i underrørene, så vil der komme lidt "ost" med og det skaber det
lyse skjold.

Hilsen

Henrik