medicinpas?
Fra : Sven

Dato : 14-07-07 16:22

Hej.
Jeg har ledt på www.sundhed.dk efter et online medicinpas (apoteket siger,
at det skal være der) men jeg kan ikke finde det. Nogen der har et direkte
link?
Jeg skal 14 dage til Grand Canaria, og skal medbringe mit medicin, så jeg
skal bruge sådan et medicinpas, siger lægen.

Sven

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 16:58

Sven wrote:
> [...]
> Jeg skal 14 dage til Grand Canaria, og skal medbringe mit medicin, så
> jeg skal bruge sådan et medicinpas, siger lægen.

Du kan, via Digital Signatur, logge ind på Sundhed.dk og bestille et
pillepas.
Nedenstående link skulle gerne føre dig til den rette side...
Når du bestiller pilelpasset online skal du have dit pasnummer klar. Desuden
skal du huske at have dit pas med på apoteket. Uden passet kan du ikke få
udleveret pillepasset!
Det er ikke al medicin der kræver pillepas, men stærkere smertestillende,
visse astma præparater og noget andet, jeg ikke lige kan huske, gør.

https://www.sundhed.dk/wps/myportal/_s.155/1873

God rejse

Louise

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 17:00

Louise wrote:

> [...]
> Det er ikke al medicin der kræver pillepas, men stærkere
> smertestillende, visse astma præparater og noget andet, jeg ikke lige

Du får lige et nyt link. Da jeg kopierede første link var jeg logget ind med
min egen Digital SIgnatur, så er ikke sikker på du kan bruge det.
MEn dette skulle meget gerne virke..

http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1873

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-07 18:09

In news:4698ea35$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Sven <nogen@med.ca> typed:
> [...]
> Jeg skal 14 dage til Grand Canaria, og skal medbringe mit medicin,
> så jeg skal bruge sådan et medicinpas, siger lægen.

Skal udstedes på apoteket iflg. dette link, eller bestilles på
www.sundhed.dk, men den siger at den side p.t. er ude af drift.

http://www.traveldoctoronline.net/kronisk/attest.htm

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Albrecthsen

Dato : 14-07-07 20:16

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg har ledt på www.sundhed.dk efter et online medicinpas (apoteket siger, at det
> skal være der) men jeg kan ikke finde det. Nogen der har et direkte link?

Hej Sven
Der er et link på sundhed.dk, men det kræver digital signatur. Ellers kan du hente
det på i din lokale kommunes 'borgerservice'. Det kan man i gøre i Århus, så mon ikke
at gælder alle steder.

Peter

Fra : Sven

Dato : 16-07-07 05:28

Tak for svarene. Så må apoteket selv lave det. Jeg har ingen digital
signatur, og det sagde apoteket heller ikke noget om, at jeg skulle have. De
havde travlt den dag, og ville derfor have mig til selv at gøre det på
www.sundhed.dk

Sven