Cykling
Fra : bj

Dato : 11-07-07 17:16

I de her tider kan vi jo læse alt muligt om doping, men jeg kunne da godt
tænke mig at vide, hvad der er fordelagtigt ved at benytte insulin fx.? Så
et dokumentarprogram sidste tirsdag om doping på DR2...deraf spørgsmålet

mvh
bj

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 17:46

bj wrote:
> [...]
> et dokumentarprogram sidste tirsdag om doping på DR2...deraf spørgsmålet

Jeg var lige ved at skrive et svar, men så fandt jeg et på google, der
forklarer det lidt bedre end jeg havde gjort. Værsgo´:
http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200771.htm

Fra : bj

Dato : 11-07-07 18:18

"Ragnar" <"jepper googles mail"> skrev i en meddelelse

> Jeg var lige ved at skrive et svar, men så fandt jeg et på google, der
> forklarer det lidt bedre end jeg havde gjort. Værsgo´:
> http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200771.htm

et uhyggeligt billed af hvordan ens krop faktisk ødelæggees mere end
genopbygges, mend et giver egentligt ikke et svar på, hvad det kan gøre godt
for i dopingsammenhæng , synes jeg...

dopingprogrammet var selvfølgelig om cykling:(

mvh
bj