TSA-tal?
Fra : Anders Søe Plougsgaa~

Dato : 07-07-07 18:44

Hej i gruppen

En slægtning til min veninde er fornylig blevet undersøgt på
sygehuset, men vil ikke sige hvad det drejer sig om. Kun at han har
fået målt et såkaldt TSA-tal. Ved nogen hvad det kan være for et tal
og evt. sygdom?

mvh.
Anders Søe Plougsgaard

Fra : BA

Dato : 07-07-07 23:04

[...]

Vedkommende har muligvis talt om PSA-tal. Noget om prostatakræft - måske
derfor vil han ikke sige noget. Søg på Google efter PSA-tal.
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-07-07 08:11

Skal vi ikke lade det ligge.

Manden har vel ret til lidt privatliv.