PH papir
Fra : Barry Kade

Dato : 06-07-07 13:38

Hvor køber man sådan en PH test ting (papir som jeg husker det)?
Det bruges til at måle spyt/urin for at se, om man er 'base' eller 'syre'.

Fra : Max

Dato : 06-07-07 13:54

Hej

> Hvor køber man sådan en PH test ting (papir som jeg husker det)?

Mon ikke materialisten var et bud, det bruges jo nok
til havebassiner og pools.

--
Mvh Max

Fra : S.x.L

Dato : 06-07-07 13:55

Apotek og / eller Matas vil være et godt gæt

Knud

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-07-07 14:13

Barry Kade wrote:
> Hvor køber man sådan en PH test ting (papir som jeg husker det)?
> Det bruges til at måle spyt/urin for at se, om man er 'base' eller
> 'syre'.

lakmus-papir? sjovt ord... lakmus...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Barry Kade

Dato : 06-07-07 14:34

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote

> lakmus-papir?

Hedder det lakmus papir? Takker!

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-07-07 15:21

Rasmus M. Jensen skrev bl.a.:

> lakmus-papir? sjovt ord... lakmus...

Ja: Har du mere lakmus, Rasmus?

Jeg ved godt, man normalt ikke kommenterer andres signaturer, men er dit
Bo M. Mogensen-citat ikke lige lovlig ondskabsfuldt?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne. Det' nok også mere end nok.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 06-07-07 16:53

> Jeg ved godt, man normalt ikke kommenterer andres signaturer, men er dit
> Bo M. Mogensen-citat ikke lige lovlig ondskabsfuldt?

Nok mere morsomt end ondskabsfuldt - når man ved hvad et binære talsystem
er.

Mvh Maria

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-07-07 17:05

Jørgen Grandt skrev:

>Jeg ved godt, man normalt ikke kommenterer andres signaturer, men er dit
>Bo M. Mogensen-citat ikke lige lovlig ondskabsfuldt?

Han kommer jo ellers med nogle guldkorn indimellem

--
Guldkorn fra Bo M. Mogensen:
>hvad vejer mest - 1 liter bly eller 1 liter fjer?
De vejer det samme - fjerne vil bare for det meste fylde noget mere.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 22:57

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Ja: Har du mere lakmus, Rasmus?

haha... den var ny... LOL

> Jeg ved godt, man normalt ikke kommenterer andres signaturer, men er dit
> Bo M. Mogensen-citat ikke lige lovlig ondskabsfuldt?

jeg har citeret ham nøjagtigt som han selv har skrevet... men det kan jeg se
du har fundet ud af...
jeg kan ikke se noget ondskabsfuldt i det... til gengæld synes jeg det er
ufatteligt morsomt/crazy at komme med den slags udtalelser...

Rasmus

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 06-07-07 17:38

> Hvor køber man sådan en PH test ting (papir som jeg husker det)?

En hvilken som helst akvariebix med lidt respekt for sig selv har sådanne
sæt