Smerter i knæ ved løb ???
Fra : Jas

Dato : 02-07-07 15:42

Hejsa

Når jeg forsøger at løbe, går der ikke lang tid, før jeg får ondt i mit
højre knæ.
Har på et tidspunkt været hos lægen og han mente det var fordi jeg ikke
havde ret meget brusk og derfor gør det ondt - men det var der ikke noget at
gøre ved...

Kan det virkelig passe - findes der ikke et vidundermiddel der kan
genopbygge brusk... syntes jeg har hørt om et eller andet der hedder
clykosamin eller noget i den stil...

Har i nogen gode råd .... vil gerne komme til at løbe... jaaa måske ikke en
marathon men bare sådan 10 km et par gange om ugen....

Er også postet i dk.sport
Jan

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-07-07 17:33

In news:z88ii.43$ka2.3@news.get2net.dk,
Jas <jan@soerensen.mail.dk> typed:
> [...]
> måske
> ikke en marathon men bare sådan 10 km et par gange om ugen....

Det er helt korrekt at Glucosamin hjælper til at gendanne brusken i
leddene. Jeg har taget det igennem en periode på flere år for
slidgigt, og det har hjulpet gevaldigt. Det skal være de piller der
foruden Glucosamin også indeholder Chondroitin og MSM, så forstærkes
virkningen. Du kan læse om (og evt. købe dem her):

http://vigoer.com/oscommerce/

Jeg kan på det varmeste anbefale disse tabletter. Flere i min
bekendtskabskreds bruger dem også og vil ikke undvære dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-07-07 01:58

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan på det varmeste anbefale disse tabletter. Flere i min
> bekendtskabskreds bruger dem også og vil ikke undvære dem.

Hej Jan.

Vær dog opmærksom på, om du udvikler høfeberlignende symptomer, og læs
indlægssedlen der følger med tabletterne.
Jeg begyndte på Glucosaminsulfat-tabletter i en periode, efter jeg fik
konstateret slidgigt i knæene, og det viste sig hurtigt at jeg ikke kunne
tåle dem.
Bare så du lige kan holde øje for en sikkerheds skyld.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - niksen...er undervejs...