Om at tale "de ildelugtendes" sag
Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-07 08:04

Om at tale "de ildelugtendes" sag

En halvoffentlig ansat(vareudbringer) har hånet mig og afvist at udføre
normale arbejdspligter med den begrundelse at mit hjem ikke er efter *hans
smag*, men "trangt og ulækkert"

At jeg overvejer at skaffe min nevø socialborgmesterens indblanding i denne
sag er af principielle grunde, og fordi mange ældre mænd bor som jeg eller
har urininkontinens-problemer, så hjemmet lugter værre end min kones og mit
superrenlige katte-tilpissede hjem.

Og mange gemmer så mange bøger og andet der giver dem identitet, at "tranghed"
er værre end her, og at man mobber sådanne uskadelige afvigere kan let være
starten til en hetz, der kan sammenlignes med naziers mod jøders. Ondskab -
fx selviske , farisæiske apartheid-nykker - skal tages i starten.

Da jeg fik førtidspension lokkede jeg en nyudnævnt psykiater-dame til en
halvhjertet psykosediagose som 5 ledende overlæger siden har omstødt og
erklæret, at jeg intet fejler i den boldgade, men jeg har sat mig ind i
tingene og professor Erik Strømgren fortalte mig engang, at mange psykiatere
af den gamle skole mente at kunne lugte en skitzofren på lang afstand - og
ikke fordi de er mindre renlige, men pga særlige stofskifteforhold (som er
velbeskrevne i Fjernøstens lægekunst, der er klogere end vor vedr dufte).

Skal sådanne afvigere der er mindre kriminelle end landsgennemsnittet
udstødes og mobbes, blot fordi unge snobber fra store, rige,
duftstofsprayede hjem kan lide som frynsegode i deres job at mobbe for selv
at føle sig særligt frelste?

Selvfølgelig ville jeg være uetisk, hvis jeg der evner at klage til det
offentlige, ikke talte afvigeres sag. Selv hvis et par af de
såkaldt-ildelugtende gamlinge, der grines af og chikaneres af u nge
offentligt ansatte, kunne bruge mere tid på hygiejne og derved mindske
lugt-anstødsstenen en anelse, så bør følgende banalitet fastslås:

INGEN INFEKTIONSSYGDOM HAR RAMT FOLK PGA DÅRLIG HYGIEJNE I HJEMMET SIDEN
KOLERAEPIDEMIEN I 1853. Hvis nogen lugter ærligt af sig selv og ikke af
syntetisk , skadelig, miljøforurendende deodorant, så er der intet
sundhedsproblem i det. At nogen vasker sig ofte og skader deres hud derved,
bør aldrig roses. Det er privatsag og ren æstetik.

Jeg mener ikke, at den arbejdsvægrende skal fyres men i vor tid, hvor
psykologi-kurser for alle ansatte, der har med pensionister at gøre, er
almindelige, bør chefer belære den unge snerpe om almindelig anstændighed og
pligtopfyldenhed.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-06-07 09:09

> [...]
> psykologi-kurser for alle ansatte, der har med pensionister at gøre, er
> almindelige, bør chefer belære den unge snerpe om almindelig anstændighed

Jamen han kunne da bare nøjes med at glæde sig over, at det ikke er hans
hjem.
En kloakarbejder, kan vel næppe nægte at udføre sit job, fordi det er
ulækkert.
Kan en sygeplejer på en børneafdeling, nægte at passe et barn, fordi det har
gjort i ble'en.
Det kan godt være, det er ubehageligt for en kommunalt ansat i
plejesektoren, at skulle betjene sådan en person, men hvis vedkommende
syntes det.... Hvordan mon det så føles for personen selv ???.... Hvis jeg
skulle genere nogen, ville jeg da pisse i hans bukser... For at pisse i mine
egne, ville helt sikkert, genere mig selv mest. Var det med vilje, ville
jeg da pisse i bukserne, på vej hjem i bussen... Det ville da være tosset,
at gøre det i min yndlings lænestol....

For at gøre en lang historie kort... Så findes der desværre, enkelte
offentligt ansatte, som bliver sendt ud, for at pleje ældre, med diverse
problemer.... Men de er egentligt af den opfattelse, at det er de ældre, der
skal pleje dem.

F.eks, tror en hjemmehjælper, at de ikke må flytte noget, når de tørrer støv
af.... Jamen det må de gerne... Der er dog det forbehold, at hvis det F.eks
drejer sig om Kongeligt porcellæn, så skal vedkommende selv, sørge for at
flytte det, eller selv holde det forsikret mod hændelige uheld, for kommunen
erstatter dem ikke, hvis de tabes.

Jeg har F.eks selv haft hjemmehjælpere, som tørte støv af, rundt om 2 æsker,
1,44 mb disketter, og man skulle tro det var løgn, men jeg har faktisk også
haft en, ( Den bedste jeg nogensinde har haft ) Han fjernede både computer,
skærm, og alt andet der var på skrivebordet, og vaskede bordet af, og satte
det hele på plads igen.... Løftede CD afspilleren op, så han kunne tørre
forstærkeren af med en fugtig klud, og sætte CD'en ned igen.... Dog spurgte
han da pænt, om han måtte... hvortil jeg jo kun kunne svare.... Der er INTET
i dette hus, der ikke kan tåle, at blive brugt. Hvis det ikke kunne dette,
så stod det IKKE i dette hus, her er både hunde, katte og papegøjer, som
alle, af og til, rager noget ned, så om vi skulle føje en hjemmehjælper til
rækken, ville vi vel næppe opdage... Han var en god oplevelse.... Man kunne
virkeligt lugte, når han havde været her.... Når han begyndte på et rum, så
gjorde han det færdigt, og det var da helt klart at foretrække, frem for det
tilfældige fisteri, alle de andre foretog sig...

Rekorden var 2 unge piger.... De mente de havde gjort huset, på ca 100 Kvm,
rent på mindre end 20 minutter.

M.V.H....Benny..

Fra : lh

Dato : 16-06-07 13:28

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilfældige fisteri, alle de andre foretog sig...
>
> Rekorden var 2 unge piger.... De mente de havde gjort huset, på ca 100

Hej Benny.

Kom altså til at "smile" lidt over dit indlæg - ikke fordi situationen er
morsom, for den er skam alvorlig nok, næh, mere fordi min mor har næsten
lige fået hjemmehjælp og de flytter ikke en tøddel når de støver af!!!! Min
mor har haft en sutsko og ligget under en stol hun ikke selv kunne få op,
den har de pænt støvsuget udenom!!! Og sådan er der rigtig mange ting og
mange forskellige hjemmehjælpere har hun haft på den korte tid.
Der ER regler for hvad de må og ikke må, og dem kender jeg ikke lige. Men
jeg har selv engang for mange år siden kørt som hjemmehjælperafløser en
sommerferie og der kan jeg huske vi ved ansættelsen fik indskærpet hvad vi
måtte og ikke måtte. Nogen holder sig så til reglerne andre ser lidt mere
gennem fingre med det, men jeg tror det er en balancegang.

mvh

lh

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-07 12:52

"lh" <lhmail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måtte og ikke måtte. Nogen holder sig så til reglerne andre ser lidt mere
> gennem fingre med det, men jeg tror det er en balancegang.

Hej LH

Jeg syntes det er lidt sørgeligt... Jeg ved godt, at nogle af dem jeg har
haft, har været langtidsledige... Ja ham, der er den bedste, jeg nogensinde
har haft, kom også kun ind i branchen, som langtidsledig... Men jeg håbede
da de beholdt ham, hvilket de ikke gjorde... Men konen mødte ham senere, og
der var han i et privat rengøringsfirma... Så deres kunder er da heldige,
for de har i hvert fald fået en kanon hjemmehjælper... Kommunen beholder
skravlet, og smider guldet væk..
Jeg må da sige, efter de par tøser, gjorde hele huset rent på 20 minutter,
så ringede konen godt nok ind og sagde, at med den indsats de yder, er der
ingen grund til at spilde tid, på at køre ned til mig.

M.V.H....Benny..

Fra : UG

Dato : 19-06-07 20:45

> Rekorden var 2 unge piger.... De mente de havde gjort huset, på ca 100
> Kvm,
> rent på mindre end 20 minutter.
>
> M.V.H....Benny..

45 min hver 14. dag og max 70 m2 er det "normale"
Så 2 personer og 22,5 min. skal nok passe
Det er hvad det offentlige tildeler!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-06-07 06:30

"UG" <famgerlach@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> 45 min hver 14. dag og max 70 m2 er det "normale"
> Så 2 personer og 22,5 min. skal nok passe
> Det er hvad det offentlige tildeler!

Nej da, jeg ventede 1, som skulle være der hele dagen... Ikke 2, som
hvirvlede støvet op, og gik igen.
Jeg tror fuldt og helt på, et par unge piger, som havde fået sig en smart
ide, med at jappe deres steder igennem sammen, og så ellers holde fri, for
resten af pengene... Så hvis de begge, skulle være hele dagen et sted, så
kunne de, efter 40 minutters arbejde, holde resten af dagen fri.... Men gad
vide om ikke de fik en fyreseddel, for jeg var vist ikke den eneste, som var
en slat utilfreds.

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 21-06-07 07:02

On Thu, 21 Jun 2007 07:29:38 +0200, Benny Mortensen wrote:

> Nej da, jeg ventede 1, som skulle være der hele dagen...

hjemmehjælper i 7 timer, det er der vist ikke mange der får idag, tror du
ikke du har misforstået noget.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : P.L.

Dato : 21-06-07 07:09

On Thu, 21 Jun 2007 08:01:59 +0200, P.L. wrote:

> hjemmehjælper i 7 timer, det er der vist ikke mange der får idag, tror du
> ikke du har misforstået noget.

Der skulle stå rengørings-hjælp.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 11:06

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> hjemmehjælper i 7 timer, det er der vist ikke mange der får idag, tror du
> ikke du har misforstået noget.

Nej da, hvorfor tror du det...??

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 11:37

On Tue, 26 Jun 2007 12:05:33 +0200, Benny Mortensen wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej da, hvorfor tror du det...??

7 timer rengøring/hjemmehjælp i disse tider, næee du den køber jeg sgu
ikke, vestbjerg socialforvaltning smider ikke omkring sig med penge.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 12:41

> 7 timer rengøring/hjemmehjælp i disse tider, næee du den køber jeg sgu
> ikke, vestbjerg socialforvaltning smider ikke omkring sig med penge.

Tja, nu var det altså Aalborg Kommune, og lokalkontoret ligger i Sulsted

Ordningen var på det tidspunkt, IKKE helt ny, og gjorde, at man fik kun
rengøring, en gang om måneden, til gengæld fik man så en, hele dagen...
Vedkommende som kom, var så en langtidsledig, og man havde så den samme
person, gennem hele dennes jobtilbud... Så jo, bare rolig, den er skam god
nok, men om ordningen stadig findes, aner det ikke, men det gør den jo
næppe, for der vel ikke rigtigt nogle langtidsledige mere.

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 12:51

On Tue, 26 Jun 2007 13:40:39 +0200, Benny Mortensen wrote:

> [...]
> nok, men om ordningen stadig findes, aner det ikke, men det gør den jo
> næppe, for der vel ikke rigtigt nogle langtidsledige mere.

Det er flere år siden det var sådan, du skrev som om du stadig fik det.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 18:44

> Det er flere år siden det var sådan, du skrev som om du stadig fik det.

Det har jeg da vist aldrig skrevet.... Har Jeg ?????????

M.V.H....Benny..

Fra : Bo Warming

Dato : 17-06-07 02:20

snip
> [...]
> plejesektoren, at skulle betjene sådan en person, men hvis vedkommende
> syntes det.... Hvordan mon det så føles for personen selv ???..

Din og andres opbakning mht at al fejl er hos vareudbringer og ikke hos mig,
viderebringer jeg til vareudbringers chef, indtil videre.

Fra : P.L.

Dato : 21-06-07 07:15

On Sat, 16 Jun 2007 10:09:12 +0200, Benny Mortensen wrote:

> her er både hunde, katte og papegøjer

Når man nu ikke selv magter at holde sit hjem, burde man så ikke reducere
dyreparken, jeg kan se du skriver alle tre typer dyr i flertal, papegøjer
støver som bekendt ret meget, og hunde og katte fælder.

Måske du kunne møde rengørings-hjælpen på halvvejen og nøjes med 1 husdyr,
med mange dyr går der ikke mange dage før huset ligner noget der ikke har
været gjort rent i måneder.

Når man nu er afhængig af andres hjælp, bør man også selv gøre noget for at
reducere snavset.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : UG

Dato : 21-06-07 10:21

Kan du slet ikke noget selv?
Hjælpen fra det offentlige er hjælp til selvhjælp.
Det man selv kan klare, skal man selv gøre, det øger også ens selvværd.
Hvordan får du så passet dine dyr?

Fra : P.L.

Dato : 21-06-07 10:48

On Thu, 21 Jun 2007 11:20:45 +0200, UG wrote:

> Kan du slet ikke noget selv?
> Hjælpen fra det offentlige er hjælp til selvhjælp.
> Det man selv kan klare, skal man selv gøre, det øger også ens selvværd.
> Hvordan får du så passet dine dyr?

Nu ved jeg ikke lige hvorfor du skriver til mig, jeg har hverken dyr eller
hjælp udefra, men dit spørgsmål var sikkert til Benny, har jeg ret

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : UG

Dato : 21-06-07 21:03

> Nu ved jeg ikke lige hvorfor du skriver til mig, jeg har hverken dyr eller
> hjælp udefra, men dit spørgsmål var sikkert til Benny, har jeg ret

Ja- undskyld

Fra : P.L.

Dato : 21-06-07 22:20

On Thu, 21 Jun 2007 22:03:13 +0200, UG wrote:

> Ja- undskyld

Gør skam ikke noget

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 11:52

> [...]
> Hjælpen fra det offentlige er hjælp til selvhjælp.
> Det man selv kan klare, skal man selv gøre, det øger også ens selvværd.

Jo nu, er jeg kun 100% invalid, men det hører ikke til sjældenheder, at jeg
møder nogen, som forekommer mere invalide end jeg selv ) Det var første
linie.....

De to næste, er jo sådan set den samme linie.... Selvom jeg dårligt tror, du
ved hvad du skriver...
Uha, jeg var stolt af mig selv... Bare det, at jeg overlevede... Jeg vejede
vel 73 Kg ved indlæggelsen.
Og efter en kort tid... 33 Kg, inden vendepunktet kom... Og jeg var nødt
til, at skulle op på 40 Kg, for at få lov til at komme hjem... Så sådan
efter en tur med et vægttab på mere end 50%.... Så er man altså ikke særligt
stærk, man kan jo sige det sådan... At det er den eneste tid, jeg har
drukket kaffe af en kop... For jeg ville ikke kunne løfte et krus kaffe.

Hunde og katte, passede jo egentligt sig selv, og min Sct. Bernhard, trak
mig op af trapperne, og min Schæfer var min allerbedste sovekammerat.... Så
jeg havde nær sagt, dem passede jeg ikke... De passede mig ...
Papegøjerne blev jeg desværre nødt til at afhænde, men det var nu af andre
årsager... ( Stort vejarbejde )... Men dem passede konen. De fleste af dem,
var jo i et udhus, som dem havde rengøringshjælpen intet med at gøre.

Så hjælp til selvhjælp.... Tja, sådan helt ærligt, hvordan ville du være,
efter flere måneder på ryggen... Jeg tror sommetider de overvejede, at binde
mig til sengen, for de mente ikke, det var godt for mig, at være, som de
kaldte det " Hyperaktiv " Når først, benene begyndte at virke sikre nok, til
at gå på ... Så jo tak, jeg tror jeg kender kampen.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 11:21

> [...]
> været gjort rent i måneder.
>

> Når man nu er afhængig af andres hjælp, bør man også selv gøre noget for

Giv mig en god grund til, hvorfor ????

Tja, der var da kun 2 hunde, 2 katte, og vel ca 120 papegøjer... Men altså
helt ærligt, efter som ingen af disse dele, indgik i deres arbejde, så kan
jeg ikke se, hvad det skulle have med sagen at gøre.

Fordi man bliver syg, skal man vel ikke holde op med at leve.... Skulle jeg
så fare til dyrlægen, og få aflivet, sådan ca 125 dyr... Bare for, at en som
får sin løn, for at udføre sit job, skulle have det let.... Helt ærligt...
Hvorfor...????

Jeg har selv, prøvet kommunalt arbejde... Jeg har endda prøvet, at grave et
hul, som en anden, så fik til opgave at smide jorden tilbage i hullet....
Men altså, det var mit job, at gøre hvad jeg fik besked på... Ikke at prøve
på at finde undskyldninger, for ikke at udføre de ordrer jeg havde fået....
Jeg gravede hullet.... Den anden, dækkede det til, og vi fik vores løn. Det
skal endda siges, at for langt størstedelen af tiden, var jeg glad for at
være ved kommunen.... Heldigvis, fik vi da mere meningsfyldte opgaver, og
jeg syntes faktisk, det er dejligt, idag at kunne køre rundt, og kigge på de
ting, som jeg har været med til at lave.... Men når man bliver beskæftiget,
i sådanne jobs, så må man tage hvad der kommer, for man må jo kun udføre
arbejde, som ellers IKKE ville blive udført.... Ellers ville det være
konkurrence forvridende.

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 11:35

On Tue, 26 Jun 2007 12:21:01 +0200, Benny Mortensen wrote:

> "P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> at
>
> Giv mig en god grund til, hvorfor ????

Du er afhængig af andres hjælp, det burde være grund nok, man får hjælp til
selvhjælp, og det mindste man kan gøre er vel at reducere svineriet, når
man nu ikke selv er istand til eller ønsker at gøre noget selv.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 12:31

> [...]
> selvhjælp, og det mindste man kan gøre er vel at reducere svineriet, når
> man nu ikke selv er istand til eller ønsker at gøre noget selv.

Hvis jeg så gjorde dette, ville vedkommende så udføre sit arbejde bedre...
Eller ville vedkommende bare få lettere ved at skjule, at vedkommende slet
ikke, var sin opgave voksen, og på ingen måder, tog sin opgave alvorligt,
men helt og holdent, kun tænkte på, at se af at komme ud igen, så de kunne
ligge topløs ved stranden....

Sådan helt ærligt, jeg syntes ikke, jeg har nogen chancer for at forveksle,
en der skal være her, hele dagen... Med to, som fiser gennem hytten, som en
stormvind, og er ude igen, efter 20 minutter, med hinanden...

Mine dyr, er en del af min husstand, og de bor her, og dermed også sagt...
DE SKAL VÆRE HER...

Min hushjælp.... KAN VÆRE HER... Vedkommende kan gøre sit arbejde
ordentligt, og så er der sikkert også et job næste gang... Gør de det ikke
ordentligt, så skal de ikke komme igen... Så er jeg helt overbevist om, at
der er sikkert andre, som gerne vil have jobbet, og som er indstillet på at
udføre det ordentligt.

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 12:48

On Tue, 26 Jun 2007 13:30:32 +0200, Benny Mortensen wrote:

> Min hushjælp.... KAN VÆRE HER...

Du er godt nok en der er værd at hjælpe, nu ved jeg at hverken dig eller
din bror Leif har lagt særligt mange minutter på arbejdsmarkedet, så du ved
jo selvfølgelig ikke hvad det vil sige at arbejde, så din mangel på respekt
for den hjælp du får passer jo fint ind.

Bare det du skrev at der var støvet af udenom en pakke disketter, så kunne
du jo evt. selv have flyttet dem inden rengøring.

Du er en af dem der ikke kan/vil gøre noget selv, men hyle op over det der
ikke er som du forventer, ja den ret forbeholder du dig, vær glad for den
hjælp du får, der er mennesker som er mere trængende der får mindre end
dig.

Jo jeg ved godt hvem du er, din kone kan vel lette bagsmækken og lave lidt,
ellers er din bror Leif ikke slidt op, så kan han vel give en hånd.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 18:43

> [...]
lidt,
> ellers er din bror Leif ikke slidt op, så kan han vel give en hånd.

Men vist alligevel. Ikke så lidt flere end dig.... Vil du påstå andet ???

Jamen jeg syntes da du skal komme, så kan du også fortælle min kone, at du
syntes hun skal lette bagsmækken.

Lad os se, hvad du er værd..... Kom nu, vis du vil være dit navn bekendt
))

M.V.H....Benny..

Fra : P.L.

Dato : 26-06-07 20:13

On Tue, 26 Jun 2007 19:42:48 +0200, Benny Mortensen wrote:

> Men vist alligevel. Ikke så lidt flere end dig.... Vil du påstå andet ???

Hmm, i hvilken fantasi skulle det være sket, I har sgu da været på
overførsel hele jeres liv.

> Jamen jeg syntes da du skal komme, så kan du også fortælle min kone, at du
> syntes hun skal lette bagsmækken.

Ikke min opgave, men det kan jo være kommunen kigger på det ved lejlighed.

> Lad os se, hvad du er værd..... Kom nu, vis du vil være dit navn bekendt
> ))

Hvad da, er det vigtigt, fakta er jeg ved hvem du er og hvad du har
bedrevet hele dit liv, det er vel nok.

Ryd du hellere op i dyreparken og få vendt rundt på din attitude, vær glad
for den hjælp du får, ingen ved jo hvornår den stoppe

Nu da jeg har sagt min mening så jeg stopper her, men husk den hjælp man
får er hjælp til selvhjælp.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 22:35

> [...]
> for den hjælp du får, ingen ved jo hvornår den stoppe
>
> Nu da jeg har sagt min mening så jeg stopper her, men husk den hjælp man

Du svarede ikke på spørgsmålet.... Hvorfor gjorde du ikke det ????

Det skal de skam være hjertelig velkommen til....

Tja, man kan jo tro hvad man vil, men jeg syntes da, at du skal komme frem,
og være dig selv bekendt, så vi kan finde ud af, om jeg skal skamme mig over
mit liv.... Så kan vi jo ved samme lejlighed, snakke om dit.... Og jeg
syntes da, at vi skal gøre det i fuld offentlighed her i gruppen.... Jeg
syntes vi skal gøre det, ved navns nævnelse, og med adresser, således, at
andre kan komme og kontrollere, at vi begge siger sandheden..... Hvad så....
Er du med ????

Er du mand eller mus.... Det er nu det sne'er...

Jeg er sikker på, at min kone også gerne står model....

Skal jeg også spørge Leif ????

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 23:38

> [...]
> får er hjælp til selvhjælp.
>
> --
> Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Orv manner, jeg glemte da vist noget...

Jeg har ryddet op i dyrene.... Så nu er der ikke så mange.

Kun 3 hunde...
Kun 2 katte...
Kun Ca 60 fugle. + Selvfølgelig Coco, som stadig står på køkkenbordet
Samt 15 andre dyr
Samt et ukendt antal fisk...

Øh jeg syntes du skrev, at du kendte mig....
Så hedder det, den hjælp jeg fik....
For det er vel kun 15 år siden )

Nå skidt, det er godt nok ikke på grund af dig, men dyrlægen kommer i dag
klokken 15:30.
Så er der 7 mere, der får nålen Der var to igår, der fik den...
Var det sådan, du ville have det ????

M.V.H....Benny..

Fra : UG

Dato : 26-06-07 12:47

Gør de det ikke
> [...]
> der er sikkert andre, som gerne vil have jobbet, og som er indstillet på

Det er jo netop et problem at der ikke er nogle, der vil have jobbet.
For det første er der jo "kunder" som dig, som gør livet surt med din
indstilling og for det andet bliver det så dårligt betalt, at det er til at
grine af.
Hvordan er din kones helbred? Hvis der er en rask voksen i husstanden, kan
man ikke få hjælp.

mvh UG

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 18:40

> [...]
> grine af.
> Hvordan er din kones helbred? Hvis der er en rask voksen i husstanden, kan

Hej UG

Tja, lad os så sige, at det vidste Aalborg kommune åbenbart ikke... Hvad jeg
dog anser for helt usansynligt.

Min kones helbred, er helt OK.... Men som følge deraf, har hun jo så sit
arbejde at passe...

Så bare for at man skal forstå det rigtigt, så var disse rengøringspiger
der, på min 40 års fødselsdag...

Om aftenen dukkede kom to andre hjemmehjælpere op.... Ikke for at gøre rent,
men for at ønske tillykke... De var faktisk de første, til at kommentere,
den meget dårlige rengøring, og de blev endnu mere chokket, da de fik at
vide, at hjemmehjælperne, havde været der, samme dag... De var rørene enige
om, at der skulle klages... Dertil kommer, at også de, var ude som
langtidsledige.

Jeg havde vel i alt 4, af den slags... Den første, kun et par måneder, så
var hendes periode forbi, og der var aldrig noget at klage over.... Den
næste var en mand, og hold da kæft, han var bare helt kanon.... Den tredie,
okay, hun var en sød pige, men ikke særligt selskabelig, og guderne må vide
hvorfor.. Hun var på slankekur, selvom hun næsten var skelet ... Så hun
spiste som en fugl, ja jeg havde sgu ligefrem fugle, der spiste mere end
hende .... Men hun gjorde sit job, og hun var så stille, så man
sommetider troede hun var gået ... Så kom den fjerde, og hun var to...
De var så stor en success, så de behøvede ikke at komme mere

Altså, alt den snak, om dårligt betalt.... Med deres arbejdsindsats, så
tjente de fyrsteligt... De ville på ingen måder, kunne opretholde en dagløn,
nogen andre steder.

Det er da altid noget, at få at vide, at min indstilling, gør at folk ikke
vil arbejde... De er da først nødt til, at yde en elendig indsats, for at
jeg kan få noget at brokke mig over... Når så to andre, fra samme afdeling,
virkeligt var af samme mening... Og det endda så de uopfordret, kommenterede
det... Tja, vil det så være på sin plads, at antage, at de kunne have ret
???.... Eller er jeg helt urealistisk ???

M.V.H....Benny..

Fra : UG

Dato : 26-06-07 21:19

> Min kones helbred, er helt OK.... Men som følge deraf, har hun jo så sit
> arbejde at passe...

Vi andre har også arbejde, men ingen rengøringshjælp

Mvh. UG

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-06-07 23:23

> Vi andre har også arbejde, men ingen rengøringshjælp
>
> Mvh. UG

Jamen ved du hvad, det syntes jeg, at du skal prise dig lykkelig for, og jeg
sætter ikke en smiley efter, for det er min helt ærlige mening... For jeg
ønsker virkeligt ikke, for nogen som helst, at de skal komme i samme
situation.

Så er i misundelige, så må i have mig undskyldt, for det forstår jeg ikke en
pind af.... For jeg ville virkeligt gerne have været fri.

M.V.H....Benny..