Lige for at sætte på plads hvem jeg er
Fra : dktekno

Dato : 12-06-07 22:05

Nu ved jeg godt at jeg skriver her i en gruppe der omhandler helbred, men i
selvsamme gruppe er der kommet en kommentar i den debat jeg har oprettet,
som jeg mener lige fortjener at blive diskuteret, også selvom det ikke
vedrører noget med helbred.

Det handler kort og godt om hvem jeg er.

Her er kommentaren:

CITAT:

"lh" <lhmail@mail.dk> skrev i en meddelelse
> dktekno er syg, det ved han også selv. Han kan ikke "bare" rådes til at få

Ikke fordi jeg vil blande mig i den tåbelige diskussion, men jeg mener at
kunne huske
at 'dktekno' for et par måneder siden beskrev sig selv som "kvinde 28 år",
og jeg
tror sgu ikke at hun tør tage en kønsskifte operation

Peter" CITAT slut

----

Jeg vil poinentere, at jeg altså er en MAND, og er 21 år gammel. Jeg vil
meget gerne vide hvem der har udgivet sig for at være mig, dktekno, og har
beskrevet sig selv som værende en kvinde på 28 år! For det er løgn og
bedrageri, og hvis der virkelig er nogen der har hijacket mit brugernavn til
at skrive noget vås så fortjener de ærligt talt ikke at leve mere, sådan
nogle svin!

Jeg er mand, 21 år, har Aspergers Syndrom, har gået på specialskole. Det er
kort og godt den jeg er.

Og hvis i nogensinde skulle se et underligt indlæg, så skriv til
dktekno@gmail.com for at få bekræftet om det er mig der har skrevet det
indlæg.

Hvis jeg nogensinde tager nogen i at have misbrug mit brugernavn, så skal
jeg nok personligt sørge for at få det gjort til det rene helvede for dem!

DDOS angreb og tilmelding af din emailadresse til spam. Så er i advaret. Der
er INGEN der skal hijacke mit brugernavn!

-
Lad dette indlæg være det officielle indlæg om hvem denne "dktekno" er.

Fra : Brian Olesen

Dato : 12-06-07 22:44

Hejsa

> [...]
> til
> at skrive noget vås så fortjener de ærligt talt ikke at leve mere, sådan

Jeg synes godt jeg kan huske en eller andet, der også brugte dit navn og
hvor jeg fornemmede, at den måde der blev skrevet på ikke var din stil.
så umiddelbart tror jeg i hvert fald på din forklaring.

> Jeg er mand, 21 år, har Aspergers Syndrom, har gået på specialskole. Det
> er
> kort og godt den jeg er.

Flot at du er åben om din diagnose. Det er der ikke mange i din situation
der tør.

> Og hvis i nogensinde skulle se et underligt indlæg, så skriv til
> dktekno@gmail.com for at få bekræftet om det er mig der har skrevet det
> indlæg.

Tag det bare roligt.
Vi har fattet det. Dem der har mere forstand på disse ting vil også kunne
undersøge hvor de der news kom fra der bliver refereret til. Kan andre have
brugt din computer uden du ved det?

I hvert fald virker du rimelig troværdig, så lad være med at spilde mere tid
på dette.

Mvh. brian

Fra : Peter Albrecthsen

Dato : 12-06-07 23:19

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil poinentere, at jeg altså er en MAND, og er 21 år gammel. Jeg vil
> meget gerne vide hvem der har udgivet sig for at være mig, dktekno, og har
> beskrevet sig selv som værende en kvinde på 28 år!

Hej Dktekno

Jeg er ret sikker på at jeg ikke husker forkert !
Så en anden må have brugt enten din computer eller dit alias.
Prøv at søge på Google news og navnet 'dktekno' - Du må jo kunne se hvilke indlæg du
selv står for. Men du får ikke ret meget ud af at klage, man kan ikke mønsterbeskytte
sit alias, - desværre.

Håber at din kvalme er gået over.

Peter

Fra : Holst

Dato : 12-06-07 23:51

Peter Albrecthsen wrote:

> Jeg er ret sikker på at jeg ikke husker forkert !

Tjah ...

> Så en anden må have brugt enten din computer eller dit alias.

> Prøv at søge på Google news og navnet 'dktekno'

Det kunne du jo selv gøre:

<http://groups.google.com/groups?as_q=28&num=10&scoring=r&as_epq=&as_oq=&as_eq=&as_ugroup=&as_usubject=&as_uauthors=dktekno&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=13&as_maxm=6&as_maxy=2007&safe=off>

og se, at dktekno vist ikke har skrevet noget sådant.

Fra : Peter Albrecthsen

Dato : 13-06-07 17:04

> [...]
>
> og se, at dktekno vist ikke har skrevet noget sådant.

Det viser kun 2 indlæg og det er ikke nogen af dem som jeg læste det i. Jeg mere at
kunne huske at indlægget er cirka et ½ år gammel. Kan man ikke søge på så gamle
indlæg?

Peter

Fra : Holst

Dato : 13-06-07 17:10

Peter Albrecthsen wrote:

> Det viser kun 2 indlæg og det er ikke nogen af dem som jeg læste det i. Jeg mere at
> kunne huske at indlægget er cirka et ½ år gammel. Kan man ikke søge på så gamle
> indlæg?

Ja, det kan man sagtens. Sandsynligvis husker du bare forkert.