bærbar VHF der flyder
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 29-07-07 21:33

Nå, så fik jeg også prøvet at smide min håndholdte VHF ned i havnens
mørke grumsede vand

Min næste skal kunne flyde!

Nogen der har erfaringer med fx ICOM IC-M33:
http://www.baad-motor.dk/product_nautisk.asp?product=75439

?

Eller andre mærker/modeller, der er solide, vandtætte, og kan flyde. Og ellers
overholder almindelige basale funktioner for den type apparatter (16, dw,
scan, L1, L2 og så videre).

Min Cobra var godtnok vandtæt, men jeg ved ikke hvor længe den overlever
på 3,5 meters dybde... Hvis nogen er interesserede kan de gøre forsøget
på bådplads 244 i Ystad, styrbord side. Vandet er *meget* grumset!

vh,

Ole, Amager

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 30-07-07 10:29

"Ole Michaelsen" <nejtak@til.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> på 3,5 meters dybde... Hvis nogen er interesserede kan de gøre forsøget
> på bådplads 244 i Ystad, styrbord side. Vandet er *meget* grumset!

Vi har en 4-5 icommer - de sender rigtig godt - men er ikke specielt gode
til at modtage sammelignet med vores raymarine. De holder helt fantastisk på
batteriet. Umiddelbart er jeg meget tilfreds med de icomer vi har.

--
Mvh,

Martin Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski.
www.houmi.dk