? valg af motorbåd
Fra : NG

Dato : 29-07-07 18:05

Prisklasse max 135000, krav er plads til 2 voksne + 2 båd, skal være en
langsomgående, fx. snekketype,

Jeg har indtil videre stødt på flg. muligheder -

Joda 24
Nidelv 24
Scand 21
Scand 25 Classic

Andre muligheder som jeg har overset ?

Hvilken ville I foreslå som "best buy" - ?

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 19:58

Jeg har haft mange gode timer i kammeratens Saga 24. Super all-round
tur/anker-frokost/fiske båd.... Fås i en "storebror" saga 27 med lille
agterkahyt til ungerne, men så skal i strække beløbet lidt opad ....

Bjarke

Fra : NG

Dato : 31-07-07 19:45

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:46ace32d$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> tur/anker-frokost/fiske båd.... Fås i en "storebror" saga 27 med lille
> agterkahyt til ungerne, men så skal i strække beløbet lidt opad ....

Jeg er enig - Saga 24 virker som en rummelig og robust båd. 27´eren er lige
stor nok og økonomisk i overkanten. Men mon ikke far, mor og et par børn kan
trives i en Saga 24´er lige så godt som de kan i en Maxi 77. Den virker som
lidt større båd en fx. Nidelv 24 som også var en mulighed.

Men jeg tror jeg har valgt.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-07 20:37

Man kan vel sige at Saga 24 er for motorbåde hvad Maxi 77 er for sejlbåde:
Robuste, trygge og pålidelige.

Fra : NG

Dato : 01-08-07 06:14

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:46af8f73$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Man kan vel sige at Saga 24 er for motorbåde hvad Maxi 77 er for sejlbåde:
> Robuste, trygge og pålidelige.
> Bjarke

Så på den måde er det et korrekt valg iforhold til mit koncept -