Nyt brugerforum
Fra : Harding E. Larsen

Dato : 22-07-07 15:21

Det længe ventede brugerforum i Danske Bådejere er nu en realitet -
Tilmeld dig og søg og del viden om maritime emner.

Danske Bådejere er for de ca 60.000 bådejere der er medlem af en
sejlklub under Dansk Sejlunion.

På brugerforaet kan du kommunikere med andre medlemmer om relevante
emner for os bådejere og tursejlere. Tilmeld dig nu og del din viden
med andre sejlere.

Åbn Danske bådejere og klik på
Nyheder/Brugerforum - Vejledning og Tilmelding

Læs vejledningen, tilmeld dig og log herefter ind på Forum.

Mvh/Harding

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 06:41

> Det længe ventede brugerforum i Danske Bådejere er nu en realitet -
> Tilmeld dig og søg og del viden om maritime emner.

HAHA ja der er jo ikke så mange båd forummer i forvejen ;)

Mvh
Morten

Fra : Ole Pagh

Dato : 23-07-07 07:14

Morten Juel udtrykte præcist:

> HAHA ja der er jo ikke så mange båd forummer i forvejen ;)

Hmm... Ja, og hvis man ikke tilmelder sig (= logger ind som gæst), kan
man ikke læse emnerne.
Det er ikke særlig smart.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 23-07-07 11:45

> Hmm... Ja, og hvis man ikke tilmelder sig (= logger ind som gæst), kan man
> ikke læse emnerne.
> Det er ikke særlig smart.

Nej ikke smart. En desværre en nødvendighed, ellers kommer der bare en
"porno-robot" forbi og fylder hele forum'et med skidt.

-L

Fra : Ole Pagh

Dato : 23-07-07 13:22

Leon Hulstroem skrev den 2007-07-23:

> Nej ikke smart. En desværre en nødvendighed, ellers kommer der bare en
> "porno-robot" forbi og fylder hele forum'et med skidt.

Undskyld, - men alle de foraer som jeg deltager i eller besøger, har da
LÆSE adgang uden at man logger sig på.

SKRIVE adgang kan så opnås ved at man logger sig på korrekt.
Nogen gange også skriveadgang som gæst, men her kan selvfølgelig
problemet med spam og andet skidt opstå.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 18:00

> Nej ikke smart. En desværre en nødvendighed, ellers kommer der bare en
> "porno-robot" forbi og fylder hele forum'et med skidt.

Vås.. det er tilladt at sætte sig ind i tingene før man udtaler sig..

Mvh
Morten