Gave til kajak roer
Fra : tiede

Dato : 18-07-07 07:21

Hej alle,

Jeg går og tænker lidt på en gave til min kone der roer kajak. Hun er
lige startet og har allerede våddragt, undertrøje og neopren støvler.

Hvad er det næste man har brug for? Jeg tænkte på svømmevest eller
anorak. Hun roer kun i sommerhalvåret.

På forhånd tak

Kim

Fra : Henning

Dato : 18-07-07 08:38

On Wed, 18 Jul 2007 06:21:23 -0000, tiede <kimtiede@gmail.com> wrote:

> [...]
>lige startet og har allerede våddragt, undertrøje og neopren støvler.
>
>Hvad er det næste man har brug for? Jeg tænkte på svømmevest eller

Øh - hun har forhåbentlig en svømmevest i forvejen? Ellers er det da
på tide at gi' hende en!

Fra : Møller

Dato : 18-07-07 11:12

Henning skrev:

> Øh - hun har forhåbentlig en svømmevest i forvejen? Ellers er det da
> på tide at gi' hende en!

Hvor sejler hun: havebassin, indsø eller hav:
Er hun ikke medlem af af klub der kan fortælle alt om hvad der er must og
nice to have.
http://www.furuno.fi/sw3000.asp
Vandtæt pose med mødraketter af penciltype som opbevares i vest!:
Vandtæt GPS så hun kan se sin sejlads på PC når hun kommer hjem
Møller