Sejlbåd med Dinette indretning
Fra : Lars D

Dato : 12-07-07 17:05

Hej Alle

Jeg er på jagt efter en brugt sejlbåd i størelsen 23 - 26 fod. Jeg har set
et par stykker med dinette indretning, og synes faktisk at det er temmelig
praktisk i en mindre sejlbåd.
Er der nogle af gruppens læsere der kan hjælpe mig med hvilke både der er
bygget med dinette, så jeg ved hvilke modeller jeg skal se efter i brugtbåds
annoncerne.

På forhånd tak
Lars

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 12-07-07 17:09

"Lars D" <ldan@mobilixnetxyz.dk (fjern xyz)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle af gruppens læsere der kan hjælpe mig med hvilke både der er
> bygget med dinette, så jeg ved hvilke modeller jeg skal se efter i

Spækhugger er et godt bud.

--
Mvh,

Martin Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski.
www.houmi.dk

Fra : Flemming

Dato : 12-07-07 17:45

Hvad med at gå til en shipman 28?

"Martin Rise Christensen" <martin.slet.dette.nu@rise.dk> skrev i en
meddelelse news:46965281$0$6744$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : F.Laursen

Dato : 12-07-07 20:23

Hej Lars
Leisure 23 har Dinette indretning. Meget praktisk og godt indrettet. Har
selv der er til salg.
MVH
Finn Laursen
tlf. 64 88 14 59
finn@sletteroed.dk

Fra : Jimmi Aakjær (8310)

Dato : 12-07-07 20:46

Hej Lars

Hvad med en Trio 80 - god og rummelig svensk båd

se evt. www.trio.just.nu

Der er nogle stykker til salg i Sverige til rimelige priser se evt. på
www.alleannonser.se

m.v.h.

Jimmi

Fra : Steen Andreasen

Dato : 12-07-07 22:16

Hvad med en Maxi Fenix. Den er vist nok 28 fod. Er det for meget?

mvh
Steen

Fra : Torben - Sirius

Dato : 13-07-07 09:54

Hej

Kig efter fx en tur 84

Hilsen
Torben
> [...]
> Er der nogle af gruppens læsere der kan hjælpe mig med hvilke både der er
> bygget med dinette, så jeg ved hvilke modeller jeg skal se efter i

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : HH

Dato : 13-07-07 19:22

Hej,
Jeg havde fra 1978-83 en Solus 24, som netop udmærkede sig ved
dinettearrangementet.
Jeg var så begejstret for dette, at den næste båd blev valgt med det
som en af kriterierne, det blev en Beason 31.
Med sejlerhilsen
Hans-Henrik

Fra : Morten Hindsholm

Dato : 16-07-07 08:42

HH <hhmcsv@get2net.dk> writes:
> [...]
> Jeg var så begejstret for dette, at den næste båd blev valgt med det
> som en af kriterierne, det blev en Beason 31.

Jeg kan kun tilslutte mig dette.
Jeg har netop købt en Solus 24, og den lidt utraditionelle indretning fungerer fint.

Og så sejler den rigtig godt

--
/\/\orten

Fra : Trio

Dato : 15-07-07 10:26

On 12 Jul., 18:04, "Lars D" <l...@mobilixnetxyz.dk (fjern xyz)> wrote:
Jeg giver Jimmy Aakjær ret.
En trio 80er en rigtig god båd til pengene.
Både jeg og min kammerat har en.