trækspil i bådgarage
Fra : Kilgasto@gmail.com

Dato : 09-07-07 09:32

Hvad hulen gør I andre, når i vil udskifte bundmaling osv på
motorbåden?

Jeg går med planer om at bygge en "carport" som båden kan stå i, på
sin trailer.
Jeg ville så bygge den så stærk, at den kan bære at båden skal kunne
løftes op i luften så at sige, sådan at man lettere kan komme til at
pudse osv, Hvad gør I andre? jeg kan jo dårligt ligge på jorden under
bådtrailieren og gøre ved?

Jeg har kikket på harald nyborg, men der har de ikke noget trækspil
eller kran, der kan monteres på en skinne og klare mere end 400 kg.
Det behøver jo heller ikke koste en milliard.

Hvad gør en smart lige?

Hilsen
'Gasten

Fra : ...

Dato : 09-07-07 21:10

Kædetaljer er ikke så dyre.
Du kan få en i harald nyborg der løfter 1T, til omkring 600.